אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם ביטוח לבעלי חיים לוקח בחשבון את סוג האוכל שהם אוכלים

ביטוח חיות מחמד הוא דבר חיוני, כשאתם רוצים להגן על חיות המחמד שלכם מפני תאונות, מחלות או פציעות. עם זאת, בעלי חיות מחמד רבים ישאלו את עצמם, האם הביטוח של חיות המחמד שלהם לוקח בחשבון את סוג המזון שחיות המחמד אוכלות. התשובה לשאלה זו אינה פשוטה, ונפשט ונפרט אותה לפניכם במאמר זה.

 

פוליסות הביטוח הקלאסיות

ראשית, חשוב להבין כי ביטוח חיות מחמד מכסה בדרך כלל תאונות ומחלות בלתי צפויות שדורשות טיפול וטרינרי. סיטואציות כגון, עצמות שבורות, ניתוחים או מחלות כרוניות. אך, הביטוח לא מכסה טיפול שגרתי. טיפולים שגרתיים הם, חיסונים, ניקוי שיניים או טיפול נגד פרעושים וקרציות.

לתוכניות ביטוח חיות מחמד עשויות להיות גם רמות שונות של כיסוי, השתתפות עצמית וביטול השתתפות עצמית, בהתאם לחברת הביטוח ובכל חברה בהתאם לתוכנית שנבחרה.

פוליסות ביטוח

ביטוח למוצרי מזון

לכן, נחזור כעת למזון. בהתחשב במה שהסברנו לעיל, ביטוח חיות מחמד לא לוקח בחשבון בדרך כלל את סוג האוכל לחיות שחיות המחמד שלנו אוכלות. אך יחד עם זאת, ספקי ביטוח לחיות מחמד מסוימים עשויים להציע תוכניות בריאות או תוספות המכסות טיפול שגרתי. טיפול שגרתי שכזה יכלול ייעוץ תזונתי, דיאטות מרשם ותוספי מזון. תוכניות אלו יכולות גם לכלול כיסוי לטיפול מונע, כגון בדיקות רגילות וחיסונים.

 

תוכניות ביטוח מיוחדות

חשוב לציין, שלספקי ביטוח לחיות מחמד עשויות להיות פוליסות ומגבלות שונות בכל הנוגע לכיסוי למצבים או טיפולים ספציפיים. לדוגמה, ספקים מסוימים עשויים לא לכלול כיסוי עבור תנאים קיימים מראש, כגון מחלות כרוניות מהן סובלת חיית המחמד, או להגביל את הכיסוי עבור סוגים מסוימים של ניתוחים או טיפולים.

לכן, חשוב לקרוא היטב את הפוליסה, יחד עם אדם שמבין בפוליסות וחוזים, ולהבין את המגבלות וההחרגות לפני רכישת ביטוח לחיות מחמד.

 

תזונה מתאימה ובריאה

בעלי חיות מחמד צריכים גם לזכור, שסוג המזון שחיות המחמד שלהם אוכלות יכול להשפיע על בריאותם ורווחתם. תזונה מאוזנת ומזינה, היא הגורם העיקרי ששומר על משקל תקין, מערכת חיסון חזקה ותפקוד מיטבי. עם זאת, העלות של מזון ותוספי מזון מאיכות גבוהה יכולה להגיע לסכומים גבוהים במיוחד,  ובפרט כאשר מדובר בחיות מחמד עם צרכים תזונתיים מיוחדים או מצבים בריאותיים.

דיאטה בריאה

ייעוץ עם וטרינר

לכן, מומלץ לבעלי חיות מחמד לדון בצרכים התזונתיים של חיית המחמד שלהם עם הווטרינר שלהם, ולשקול הוספת תוכניות בריאות, או כיסוי לייעוץ תזונתי ודיאטות מרשם לפוליסת הביטוח של חיית המחמד שלהם. ספקי ביטוח לחיות מחמד מסוימים, עשויים גם להציע הנחות או מבצעים עבור רכישת מותגים מסוימים של מזון, אוכל לכלבים אונליין, או תוספי מזון לחיות מחמד.

 

לסיכום

כעת, אתם יכולים לגשת ורכוש את הפוליסה בלב שקט.

האם מלטפת