אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם בעסק קטן צריך לתכנן הוצאה על בית דפוס?

כמובן שהתשובה לשאלה שבכותרת היא כן. בית עסק, לא משנה אם גדול או קטן, חייב לכלול בהוצאות שלו הוצאות בית דפוס. ועדיין, כשמדובר בעסקים קטנים לעתים החשיבות גדלה, כיוון שהכנה מראש של הוצאות והכנסות עתידיות, יכולה למנוע אסונות. במאמר הבא נציג לכם את הצורך של עסקים בבתי דפוס, וגם – לאילו פרטים חשוב לשים לב טרם ההזמנה הבאה שלכם.

 

התכוננות מראש

ההוצאות שלכם הופכות לברורות יותר, כשאתם מחלקים אותן מראש. עסק חדש, צריך תכנית עסקית שמציגה מערך הוצאות והכנסות מפורט. מכאן, על העסק להשיג השקעה בסכום הנדרש, כדי להוציא את החזון לפועל. פעמים רבות, ישנם פרטים קטנים שאנחנו שוכחים ומגלים בסוף את הצורך בהם.

הצורך בבית דפוס נובע מצורך בהפצה רחבה של מידע על העסק שלכם והוזלה משמעותית בעלויות העסק. צריך להדפיס חוזים, פלאיירים, פוסטרים ועוד. כל אלו, צריכים להיות מתוכננים מראש ולקבל תקציב ידוע, כדי לא להתמודד עם הפתעות ברגע האחרון, שיכולות לעלות לכם המון.

 

מיקום של בית הדפוס

פעמים רבות, אנחנו צריכים יותר דברים ממה שתכננו. גם אם תקצבנו מראש סכום מסוים להשקעה בבית הדפוס, אנחנו נגלה תוך כדי שפתאום צריך דברים נוספים כמו למשל פוסטרים מנוילנים, תמונות וכו', שיכולים להצטבר ולהגיע לסכומים גבוהים משתכננתם. אם אתם גרים בירושלים, כמובן שתרצו בית דפוס בירושלים, שאפשר לקפוץ אליו בכל פעם שגיליתם שחסר לכם משהו.

 

מחירים מוזלים

כשאתם פועלים מול בית דפוס מסוים באופן קבוע, אפשר להוזיל עלויות. זאת מכיוון שברגע שיכירו אתכם ויראו שאתם לקוח שחוזר פעמים רבות לאותו המקום, כנראה שיוזילו את המחירים עבורכם.

עסקים רבים מציעים הנחה ללקוחות חוזרים, או ללקוחות שגרים באזור של בית העסק. הוזלת עלויות היא משמעותית, בייחוד כשמדובר בעסק קטן שמבקש לחסוך הוצאות עד כמה שאפשר.

 

מהירות התגובה ומקצועיות

מהירות התגובה של בית הדפוס היא חשובה ביותר. זאת מכיוון שפעמים רבות קורים מצבים, בהם אתם צריכים מסמך מסוים ליום שלמחרת, חוזה מודפס וכיוב'. לכן, אתם צריכים למצוא בית דפוס מיומן שנותן שירות מהיר, כמו למשל קולור טאץ, שיודע לתת שירות מקצועי, מהיר ומרחוק.

בשגרה העמוסה שלנו, אנחנו לא בהכרח יכולים לעזוב הכל ולהגיע לבית הדפוס כדי לבקש הדפסה מיידית, לכן הפתרון של הדפסה מרחוק הוא מצוין לעסקים קטנים. הכוונה כאן היא לשליחה של הטפסים אל בית הדפוס במייל ולהגיע פעם אחת לאחר מכן, לאסוף את התוצר.

 

לסיכום

עבודה עם בית דפוס יכולה לחסוך התעסקות וכאב ראש מיותר. חפשו אחר בית דפוס שנותן שירות מרחוק כדי לחסוך לכם מאמץ וזמן רב. זכרו, כי אפשר לחסוך עלויות כשמדובר בבית דפוס קבוע איתו אתם עובדים ובעזרת תכנון הוצאות נכון, תוכלו להגיע ליעילות מקסימלית.

בית דפוס