אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם הספר של שמעון שבס נחל הצלחה?

כדרכם של כל הספרים, יש לאפשר להם להיות בשוק הספרים למשך כמה זמן כדי לדעת אם הם מדברים אל לב הקהל הישראלי, או לא.

הספר של שמעון שבס עוד נמצא בתחילת דרכו, אך נראה שרבים מתעניינים בו ביחס להתחלה.

אמנם שמעון שבס לא מייצג את רוב הדעת הקהל הישראלית, אבל גם אנשים מהצד השני של המפה הפוליטית קוראים בספרו החדש והמסקרן.

הספר מעורר מחשבה על נקודות מרכזיות בחברה הישראלית, לכן ניתן לצפות לו עתיד ורוד.

 

מי זה שמעון שבס?

שמעון שבס עבד יחד עם רבין במשך 12 שנים, ומי שבקיא בפוליטיקה הישראלית בוודאי מכיר אותו היטב. הוא כיהן במגוון תפקידים בכנסת וקידם דברים רבים בחברה הישראלית. עבור שמעון שבס רצח רבין היה אירוע מזעזע ברמה האישית והלאומית – רבין חברו היקר נפטר, והמנהיג שהיווה לו השראה ונסך בו תקווה לא היה עמו עוד.

 

למה נכתב הספר?

שמעון שבס רצה לכתוב את הספר כבר לפני שנים רבות, אך לקח לו זמן להוציא אל העולם את פרי עיטו. הסיפור הוא אישי עבורו, לכן לא קל לשתף אותו. כמו כן, הרצון לדייק את נימי הלב מביא לכך שתהליך כתיבת הספר הוא ארוך וממושך. הספר מהווה עבור שמעון שבס גם אוטוביוגרפיה וגם כתב אישום נגד גופים שבעיניו לא עשו מספיק בשביל למנוע את הרצח. בשביל שמעון שבס הספר הוא מעין שליחות ציבורית, ובו זמנית חשיפה אישית.

 

על מה הספר?

הספר מגולל את חייו של שמעון שבס ועוסק בסוגיות יסודיות בחברה שלנו. כנראה שתתרגשו מסיפור חיים אישי, כואב ושמח כשל כולנו, וגם תתעוררו לחשוב על נושאים שלא הקדשתם להם תשומת לב.

 

איפה ניתן לרוכש את הספר? ומה המחיר?

הספר נחל הצלחה יחסית בינתיים, לכן ניתן לרכוש אותו בחנויות רבות. החברה הישראלית אוהבת לקרוא על פוליטיקה, גם אם הספר אינו בעמדה של הקורא הפרטי. המחיר של הספר נע בין 40 שלקים ל- 110 שקלים במחיר המקורי. מהרו לרכוש אותו בהנחה!

 

למה כדאי לרכוש באתר האינטרנט?

כדאי לכם לרכוש את הספר של שמעון שבס באינטרנט כיוון שרכישה דיגיטלית היא נוחה יותר, מהירה יותר, יעילה יותר ומהנה יותר! בשביל מה ללכת לחנות הספרים אם אתם יודעים איזה ספר אתם רוצים?!

 

סיכום

הספר של שמעון שבס מסקרן הרבה מהקוראים הישראלים, לכן נדמה שהוא ינחל הצלחה. הספר עוסק בנושאים שמעסיקים את כולנו ונוגעים לחייו של כל אזרח ישראלי. רצח רבין הוא סוגיה מרכזית בחברה – עדיין מזכירים אותו ומציינים אותו, והעיסוק בו הוא חשוב מאוד. הספר הוא נימה אישית על רצח רבין ובכך ייחודיותו. אבל הוא עדיין שומר על מקום לאומי, משום שהוא מעורר למחשבה על עתיד המדינה.

 

ספר