אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם כדאי להשקיע בבניין עם בריכה

מדינת ישראל נמצאת בתהליכי בנייה תמידיים, בין אם אנחנו מביטים בדרום הארץ, במרכז או בצפון. העיר תל אביב אינה נחה, כך אומרים. מסתבר שגם בתחום הבנייה תל אביב אינה נחה, ואתם מוזמנים עוד היום לברר לגבי רכישת נכס בבניין עם בריכה. מה כדאי לדעת?

תל אביב היא עיר בעלת קסם ייחודי לה, בין אם אתם מוצאים עצמכם מטיילים בפלורנטין, במרכז או בצפון תל אביב. בעוד שאנשים רבים מחפשים אחר הזדמנויות השקעה בדרום תל אביב, אחרים מחפשים אחר השקעות בצפון תל אביב. מתבקשת השאלה, היכן כדאי להשקיע את כספנו? השקעה בצפון תל אביב או בדרום תל אביב? זו שאלה מאוד גדולה, וצריך להתחשב בלא מעט פרמטרים בכדי לענות על כך באופן פרטני.

 

בניינים עם בריכה בצפון תל אביב

אין ספק, עבור כל אחד מאיתנו, המילה השקעה היא בעלת משמעויות אחרות. בעוד שחלקנו יחשפו אחר קרקע לבנייה, חלקנו האחר יחפשו אחר נכס להשקעה. בפלורנטין למשל ובשכונת שפירא, אנשים רבים מעדיפים לרכוש נכסים שיהיו מיועדים להשכרה.

יחד עם זאת שאנשים רבים בוחרים להשקיע בנכס דרום תל אביבי, אחרים מעדיפים לרכוש נכסים במרכז תל אביב. מה ההבדל בין נכסים בדרום תל אביב לבין נכסים במרכז ת"א? במרכז תל אביב, ישנם לא מעט סוגי נכסים שבמקרים רבים יהיו מיועדים להשכרה קצרת טווח (כמו למשל AIRBNB).

נכס

 

הזדמנויות נדלן בצפון תל אביב

בצפון תל אביב אנו ניחשף לפאר אמיתי ויוקרה, סוגי מבנים שאנשים רבים רוכשים עבור עצמם ועבור התא המשפחתי שמתרחב. בבניינים אלו יהיה אפשרי למצוא גם בריכות, חדרי כושר ועוד המון מתקנים לרווחת הדיירים.

אין ספק כי ההשקעה בקרקע בצפון תל אביב עשויה להניב עוברכם רווחים, במידה ותחליטו להשכיר את הנכס לדיירים אחרים. יחד עם זאת, כדאי להשקיע בבניין עם בריכה בצפון תל אביב גם עבור עצמכם. תמיד חלמתם לפתוח את הבוקר עם תרגילי יוגה במים? אולי מספר בריכות שחייה לפני העבודה? בצפון תל אביב תוכלו לעשות זאת. רכשו לכם מזרן לאימוני בריכה ובצעו את תרגילי היוגה האהובים עליכם, רק במים! פשוט מומלץ.

 

היכן בתל אביב כדאי להשקיע?

חלומם הנכסף של אנשים רבים הוא רכישת דירה. בין אם אתם מתכננים לרכוש נכס עבור עצמכם ומחייתכם, או שמא אתם רוצים לרכוש נכס לטובת השקעה, תל אביב עשויה להיות אופציה מעולה. תל אביב היא עיר שאינה מפסיקה להתפתח ולהשתנות, במיוחד בשנים האחרונות.

אנו עדים לתהליכי בנייה נרחבים בתל אביב, כולל הרכבת המהירה שאוטוטו הולכת להיות כבר שמישה. כיום, זה בדיוק הזמן לרכוש קרקע בתל אביב, דירה או בית. זכרו, עד לפני 3 שנים, אף אחד לא חשב לרכוש דירות בשכונת שפירא! כיום, השכירות בשפירא עומדת על ממוצע של 120 ₪ למ"ר.

מקומות חדשים להשקעת נדל"ן: http://www.xn--6dbgaolebo.co.il.