אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם שיפוצניק צריך ביטוח חיים

עבודת השיפוצים כרוכה במקרים רבים במאמץ פיזי משמעותי מאד, כאשר בכל תחום האופי של המאמצים משתנה. ואולם הדבר המשותף בין כל בעלי המקצוע בתחום, הוא העובדה שאם הם לא מתנהלים בזהירות הראויה, כמו גם במקצועיות המתאימה לתחום העיסוק שלהם, הם עלולים לסבול עם השנים ממה שמקרא בשפה המקצועית "מחלות מקצועיות". בנוסף, מקצוע השיפוצים כרוך, כמובן מאליו, בסיכונים פיזיים לא מעטים. לפיכך מי שעוסק בשיפוצים, רצוי שיהיו לו הביטוחים המתאימים. זאת, בעיקר אם לוקחים בחשבון את העובדה שהכיסוי הביטוחי שהביטוח הלאומי מעניק לאנשי מקצוע עצמאיים הוא מוגבל, ויש לתגבר אותו. מהן מחלות מקצועיות ומה המשמעות שלהם לבעל המקצוע? האם שיפוצניק צריך ביטוח חיים? ובכלל, אילו ביטוחים עשויים לספק הגנה וביטחון כלכלי לשיפוצניק? היכן ניתן לרכוש פוליסת ביטוח איכותית בהתאמה מקצועית מלאה? התשובות – בהמשך המאמר.

איש מקצוע

מחלות מקצועיות – מה זה בכלל

מחלת מקצועיות הן מחלות או בעיות פיזיולוגיות המאפיינות בעלי מקצוע בתחומים ספציפיים. לדוגמה, נגרים העובדים כאשר באוויר יש חלקי נסורת, עלולים בהעדר נקיטת אמצעי זהירות מתאימים, לסבול עם השנים מבעיות קשות בנשימה. מי שעוסקים בריצוף, הם בעלי סיכון גבוה לסבול הן מבעיות גב והן מבעיות ברכיים. זאת, משום שעבודת הריצוף כרוכה בשעות של עבודה בשפיפה, כאשר הדבר משפיע באופן טבעי על הבריאות. מי שעוסקים בעבודות זיפות עלולים גם כן לסבול מבעיות נשימה, והרשימה עוד ארוכה. עובדי צבע וסיד, עובדי חשמל המבלים שעות ארוכות על גבי סולמות, עובדי מיזוג המרימים משאות כבדים וכיוצא באלה בעיות.

המשמעות של מחלה מקצועית היא, שאם בעל מקצוע לוקה בה, הוא איננו יכול להמשיך לעסוק במקצוע שאותו הוא מכיר ואליו הוא הוכשר. לעיתים מזומנות אותו בעל מקצוע גם איננו יכול לעשות הסבה מקצועית, מה ששובר את מטה לחמו ומותיר אותו, במקרים רבים, ללא פרנסה.

ביטוח חיים, ביטוחים מקצועיים וכל השאר

בגלל המצב המיוחד של בעלי מקצוע בתחומים שתוארו לעיל, ובגלל העובדה שהכיסויים הביטוחיים שהביטוח הלאומי מציע עבורם הם מוגבלים, רצוי מאד שכל בעל מקצוע ידאג לבטח את עצמו בביטוחים המכסים את הסיכונים המקצועיים שלו. ביטוחים כאלה יכולים להיות ביטוחי תאונות, או ביטוחים נוספים העונים על הדרישות. ואולם הדבר הנכון ביותר שבעל מקצוע יכול לעשות, הוא לרכוש עבור עצמו פוליסת ביטוח חיים מקיפה, שתהיה מותאמת לצרכים שלו ולרמת הסיכונים המקצועיים הכרוכים בעבודה שלו. שוק ביטוחי החיים הוא מגוון, ומציע מגוון רחב של פתרונות שעשויים להתאים לכל בעל מקצוע ולכל דרישה.

חברת הביטוח אבנר מתמחה במגוון רחב של ביטוחים, כולל ביטוחי חיים. כל בעל מקצוע המעוניין לרכוש לעצמו ביטוח שיחזק את הביטחון הפיננסי והסוציאלי שלו, כדאי לו ליצור קשר בהקדם עם חברת הביטוח אבנר. אנשי המקצוע המיומנים של אבנר יחזרו אליו בהקדם ויתאימו עבורו את פוליסת הביטוח שתענה לדרישות ולצרכים הספציפיים שלו.

הסיפור של איציק שכדאי לכם להכיר.