אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הכירו את ההשקעות החכמות ביותר בנדל"ן שמעבר לים

כיום בעולם בו הכסף שלך בתוכניות החיסכון בבנק לא צובר ריביות ורק מעלה אבק, ניירות ערך עולות ויורדות בקצב תמידי ואתה כבר לא בטוח באיזה דרך תוכל להרוויח מהכסף שלך אחת מהאפשרויות העולות בפנייך הוא השקעות נדלן בחו"ל. כיום כמעט כל מי שכבר השקיע בנדל"ן ימליץ לכם להצטרף לבועה הנדלנית ולגרום לכסף שלכם להפסיק לצבור אבק.

 

אני רוצה להפסיק לצבור אבק! איפה כדאי לי להתחיל?

המדינה הראשונה אליה בחרנו להתייחס, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות – ארה"ב.

לקראת סוף העשור הראשון של שנות ה – 2000 הכה בארה"ב משבר משכנתאות אשר שבר בצורה שלא הייתה דומה לשום דבר בעבר את הכלכלה האמריקאית ואת כלכלתן של מדינות מחוץ לאמריקה.

בעקבות כך הממשלה האמריקאית הורידה את הפיקוח על המשכנתאות וגרמה לאזרחים רבים להכנס להתחייבויות שלא ידעו אם יוכלו לעמוד בהן.

מיליוני אזרחים שחשבו שעקפו את עניין "הפיקוח" של המשכנתאות מצאו את עצמם ללא כל הון, מה שגרם לבנקים להחזיק מספר עצום של נכסים ללא כל התעניינות, בעקבות כך בנקים רבים פשטו את הרגל ומחירי הנדלן צנחו משמעותית.

בית למכירה

 

בעקבות אותו משבר ארה"ב חוקקה מחדש את חוק המשכנתאות ונמצאת כיום בעליה כלכלית מתמדת.

משקיעים רבים מכל העולם מנצלים את העליה הכלכלית ואת מחירי הנדל"ן שעדיין ברצפה. כיום תשואה ממוצעת לנדלן אמריקאי עומד על כ-7% מה שהופך את המדינה הזו לפנינה בכל הנוגע להשקעות נדלן בחו"ל.

 

מדינה נוספת עם אחוזי תשואה גבוהים – פולין.

בין המדינות היחידות שהמשבר הכלכלי באירופה והמשבר העולמי שגרם לירידת מחירים דרסטית לא השפיעו עליה היא פולין.

פולין בשנים האחרונות בעליות חסרות תקדים בתחום הנדל"ן, המון בזכות הממשלה הפולנית אשר מספקת אלטרנטיבת מיסוי ידידותית במיוחד וכלכלה בהתפתחות.

פולין לא תמיד הייתה "איילת נדלן", כל הבנייה בפולין נבנתה עד שנות ה – 80. כמעט ובלתי אפשרי היה לראות בתחילת העשור בנייה חדשה.

בשנים האחרונות ממשלת פולין יצאה במסר תקדימי בה היא נותנת את האפשרות לכל משפחה את הזכות לרכוש בית באמצעות פרויקט ייעודי בתחום המיסוי והמשכנתאות.

נכון לעכשיו מחירי הנדל"ן בפולין נמוכים, כלכלתה של המדינה מתחזקת מיום ליום מה שיכול להוביל לעליית מחירים.

ברוב המדינות באירופה ישראל לא זוכה ליחס מועדף, לא כך הדבר בפולין. ישראלי אשר מעוניין להשקיע בנדל"ן בפולין זוכה בחיסכון של תשלום מס כפול בהתאם להסכם המיסוי בין ישראל לפולין. אף מדינה היום לא נהנית מהסכם כזה עם פולין. מה שהופך את פולין ליעד אטרקטיבי ביותר לישראלים בהשקעות נדלן בחו"ל.

 

כמו שכבר אמרנו בהתחלה, המון אנשים פוחדים מהצעד הראשון ולא יודעים איך ובמה להשקיע את כספם.

השקעות נדלן בחו"ל נחשבת לאחת מהאופציות הבטוחות ביותר עם אפשרויות התשואה הגבוהות ביותר.