אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הלוואה מיידית בדיגיטל – איך זה עובד

בעבר לשם קבלת הלוואה נאלצנו לפנות לבנק בו מתנהל החשבון שלנו ולהגיע פיזית לסניף.

כיום בעקבות הרפורמות שנעשו בענף ההלוואות ניתן לקבל הלוואה מידית בדיגיטל, הן מהבנקים והן מגופים פיננסים חוץ בנקאיים.

במאמר זה נעסוק בסוגי ההלוואות שניתן לקבל מהגופים השונים וההבדלים ביניהם.

נפרט במיוחד לגבי המאפיינים הייחודיים של הלוואות בדיגיטל ונדון בנקודות קריטיות שחשוב לשים לב אליהם.

 

הפעלת שיקול דעת

לקיחת הלוואה מכל גוף פיננסי היא צעד שמצריך הפעלת שיקול דעת. חשוב טרם נטילת ההלוואה להכיר את אפשרויות המימון השונות ולבצע מחקר שוק יסודי, על מנת למצוא את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. חשוב לוודא כי ניתן לעמוד בפריסת התשלומים המוצעת ללא קושי, על מנת שלא להיכנס לבור כלכלי של חובות וצעדי אכיפה.  למידע נוסף לגבי הלוואה מיידית בדיגיטל לחצו כאן.

 

החזקת חשבון בנק

כדי לקבל הלוואה בדיגיטל מגופים חוץ בנקאיים חייבים להחזיק חשבון עו"ש פעיל באחד מהבנקים. תנאי ההלוואה נקבעים באופן פרטני וחשוב להשוות בין גובה הריביות שהגופים השונים מציעים. קחו בחשבון שכל שינוי קטן בריבית יכול להביא לשינוי משמעותי של סכום ההחזר כולו ולשינוי בגובה התשלום החודשי לאורך תקופת ההחזר.

בשלב הראשון, ממלא הגולש באתר את פרטי ההלוואה שבה הוא מתעניין. עליו לציין את הסכום ומטרת ההלוואה. בהמשך הלקוח נדרש להזין פרטים הרלוונטיים לתהליך בדיקת הבקשה ולהמתין עד לקבלת אישור עקרוני או לחילופין דחייה של הבקשה. לאחר האישור העקרוני יש לצרף מסמכים נוספים, בהתאם לדרישות של הגופים הרלוונטיים.

 

שיטת ההחזר

בדרך כלל, על מנת לקחת הלוואה מהירה אונליין, אין צורך להעמיד ערבויות או למשכן את הבית. את האישור העקרוני להלוואה ניתן לקבל תוך מספר ימים בלבד. לאחר קבלת האישור המהירהכסף מועבר לחשבון תוך זמן קצר ובחלק מהמקרים ניתן לקבל את הסכום במזומן במידת הצורך. ניתן לקבוע החזר חודשי בהוראת קבע מהחשבון או בכרטיס אשראי בהתאם לבחירת הלקוח.

 

הלוואה רק מגופים בפיקוח

חשוב לקחת הלוואה ברשת רק מגופים הפועלים עם היתר ממשרד האוצר. כל גוף המציע הלוואה בדיגיטל, בין אם מדובר בבנקים, בחברות האשראי או בחברות מימון פרטיות חייב לפעול במסגרת החוק והרגולציות של הפיקוח על ההון. חשוב להבין כי כל הלוואה מחייבת תהליך של חיתום והפקת דירוג האשראי של הלקוח. ככל שדירוג אשראי גבוה יותר ניתן לקבל תנאים טובים יותר.

 

הלוואה בדיגיטל בתהליך יעיל וקל

לסיכום הנושא, כיום ניתן לקחת הלוואה בדיגיטל ממגוון גופים פיננסים שונים. חשוב לשים לב לתנאי ההלוואה ויכולת ההחזר בעת לקיחת ההלוואה. שירות הלוואה דיגיטלי הינו שירות ידידותי, יעיל ומהיר הניתן ללקוחות כל הבנקים בידי גופים המורשים בכך. היתרון המרכזי של הלוואה בדיגיטל הוא בכך שלרוב הוא אינו כרוך בהמתנה ארוכה או בדרישה להגיע פיזית אל הסניף.

דולרים