אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הלוואה מיידית מתי כדאי לקחת   

אורח החיים בישראל יחד עם המנטליות הנהוגה כאן, הביאה את רוב הישראלים להתנהל באופן קבוע תוך לקיחת הלוואות מסוגים שונים.

למען האמת, לא מעט אנשים לוקחים הלוואות מבלי להיות מודעים לכך:

מסגרת האשראי שלכם בבנק, למשל, היא סוג של הלוואה, עליה אתם משלמים כסף. כך גם תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, הוא סוג של הלוואה – עד שהחיוב החודשי מגיע ואתם משלמים על כל מה שקניתם בתוספת ריבית. כמובן שחריגה מהמסגרת גם היא הלוואה, הנושאת עימה ריביות וקנסות, המשכנתא, רכישת רכב בליסינג, איחור בתשלום חשבונות ודוחות ועוד כהנה וכהנא סוגים שונים של הלוואות, שהפכו לחלק קבוע מחיי היומיום בארץ.

כל סוגי ההלוואות האלה נחשבים לחלק אינטגרלי ונורמטיבי מהחיים אך הם למעשה כולם בלי יוצא מן הכלל – מאלצים אתכם לשלם רמות שונות של ריביות, שהולכות אל המרוויח הגדול – המלווה.

אז איך אפשר להתמודד עם המצב הזה? כיצד הלוואה מיידית משתלבת בתמונה ואיך היא יכולה לעזור לכם לאזן את התחום הפיננסי בחיים?

 

מה קורה כשלוקחים הלוואה בזמן הלא נכון?

הדרך הנכונה לקחת הלוואה חכמה, היא לקבל את ההחלטה בעצמכם, באופן מודע ומחושב ולא לתת לגופים אחרים להחליט עבורכם ולהרוויח מחוסר שיקול הדעת שלכם. כמו כן, חשוב שתהיו מאוד כנים עם עצמכם ותוודאו שההלוואה שאתם רוצים לקחת מתאימה למטרה.

 

הלוואה שאינה נלקחת בחכמה, היא הלוואה שנלקחת באימפולסיביות, או מתוך חוסר מודעות, כמו למשל לצורך המשך מימון לסגנון חיים יקר, שאינו הולם את רמת ההכנסה שלכם, כמו נסיעות לחו"ל, ארוחות במסעדות וחנויות בוטיק למיניהן. במקרה כזה, עדיף שתעשו סדר בהכנסות מול ההוצאות שלכם ותבדקו היכן אתם יכולים להצטמצם, כדי שלא תגלשו לחובות, שלא תוכלו לשלם.

 

גם רכישה בתשלומים היא סוג של הלוואה, שעולה לכם לא מעט כסף. רצוי להימנע מרכישה אם אין בידכם את הסכום המלא ולרכוש את המוצר בתשלום אחד, כשתהיה לכם אפשרות.

 

אז מתי בכל זאת כדאי לקחת הלוואה מיידית?

הלוואה שתיקחו בחכמה, תשרת אתכם היטב ותסייע לכם לעבור תקופות קשות, או לרכוש מוצרים שאתם באמת צריכים ולא יכולים להמתין. כך למשל, כל הלוואה שתשרת עבורכם מטרה לטווח ארוך, היא הלוואה שכדאי לקחת.

בין אם מדובר על הלוואה לצורך סגירת מינוס, מפני שהריבית שהבנק לוקח על מינוס היא גבוהה מאוד ובין אם מדובר בהלוואה לצורך סגירת חובות, כדאי שההלוואה תסגור עבורכם פרק אחד ותפתח עבורכם פרק חדש, שבו ההתנהלות הכספית שלכם תהיה שקולה וזהירה יותר.

גם הלוואה לצורך שיפוץ נכס היא כדאית, מפני שהשיפוץ מעלה את ערך הנכס ולכן אתם עשויים להרוויח מלקיחת ההלוואה, או לרכישת רכב, שישרת אתכם לשנים ארוכות, בתנאי שלא מדובר ברכב יקר מאוד שלא לצורך.

מרגע שעשיתם את כל החישובים הדרושים וקיבלתם החלטה לקחת הלוואה, דרך קבלת הלוואה מיידית היא החלק הקל ביותר בתהליך.

בשיחת טלפון קצרה אחת, או אפילו דרך אתר האינטרנט, הלוואות דרך חברת הלוואה פור יו יגיעו לחשבונכם במהירות וישמשו אתכם נאמנה, תוך מתן תנאים נוחים והחזרים שפויים.

כסף מזומן