אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה ע"י סוכן ביטוח – מה צריך לקחת בחשבון?

בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות בקרב הציבור בכל הנוגע להפרשות לקרן הפנסיה. הדבר בא לידי ביטוי בנושאים שונים הקשורים לקרן זו. במדריך הנוכחי בחרנו לעסוק בנקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כשעורכים השוואה של דמי הניהול בקרן הפנסיה על ידי סוכן ביטוח. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם עורכים השוואה נכונה.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב כחלק מסדרה ארוכה של מדריכים שעוסקים בניהול קרן הפנסיה. שכן, כפי שצוין לעיל, מדובר בנושא שעולה לאחרונה לכותרות, לאחר שנים שבהם רבים לא היו מודעים לחשיבותה של קרן הפנסיה. לאחרונה קיבלנו לא מעט פניות מכם, קוראים יקרים.

פניות שביקשו מאתנו להתמקד בכמה נושאים חשובים, כאשר הבולט שבהם הוא ההשוואה של דמי הניהול שמתבצעת לא פעם על ידי סוכן הביטוח. בעקבות הבקשות החוזרות והנשנות בנושא זה, החלטנו להשאיר את הנושאים הנוספים בצד ולהתמקד בנושאים שמעניינים אתכם ביותר.

 

נקודה מספר 1 שחשוב לקחת בחשבון בעת השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה על ידי סוכן ביטוח

הנקודה הראשונה והחשובה ביותר אם תשאלו אותנו בכל הנוגע להליך של השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה שצפוי להתנהל על ידי סוכן הביטוח שלכם הוא הניסיון שלו בתחום. שכן, אם תבחרו בסוכן ביטוח מתחיל, הוא כנראה לא ידע בדיוק את כל הפרטים החשובים שעליו לתת עליהם את הדעת.

שכן, כל סוכן בעל ניסיון רב בתחום יודע שדמי הניהול בקרן הפנסיה הם ה"רוצח השקט" של החיסכון הפנסיוני. אם לא די בכך, הניסיון שלו אפשר לו לדעת איפה אפשר למצוא את דמי הניהול המשתלמים ביותר. לעומת זאת, אם תבחרו בסוכן מתחיל לביצוע הליך זה, אתם עלולים לגלות בסופו של דבר שזו הייתה טעות.

 

נקודה מספר 2 שחשוב לקחת בחשבון בעת השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה על ידי סוכן ביטוח

חשוב מאוד לבדוק שאתם בוחרים בסוכן ביטוח מומלץ. כזה שרבים הסתייעו בו בעבר בהשוואת דמי ניהול עבור קרן הפנסיה שלהם. שכן, דעת הרוב תאפשר לכם לדעת שאתם בוחרים נכון. אם אחרים יצאו מרוצים מהסוכן הנבחר, למה שאתם לא? כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל הסוכן המומלץ ביותר בתחום, עליכם לערוך בירור מקיף באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • פרסום פוסט בפייסבוק ובקשת המלצה לסוכן ביטוח שמומחה בתחום זה
  • חיפוש אחר סוכן שהומלץ לכם בגוגל וקריאת חוות דעת שנכתבו אודותיו בלשונית הביקורות
  • בירור מול חברים, שכנים וקרובי משפחה שבקיאים בתחום

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהן 2 הנקודות שחשוב לקחת בחשבון כשעורכים השוואה של דמי הניהול בקרן הפנסיה על ידי סוכן ביטוח. לאחר שתיישמו את הנקודות הללו תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

קרן פנסיה