אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

השקעה במשרדים קטנים

השקעה במשרד קטן מהווה אתגר לא פשוט בעבור שוכרים אשר מעוניינים להשכיר את המשרד המושלם לצרכים שלהם. במדריך הבא נסביר מהם הפרמטרים אליהם חשוב לשים לב, וזאת בכדי שתוכלו לבצע השקעה נכונה במשרד קטן לעסק שלכם.

השקעה במשרד קטן – כיצד מתחילים?

איתור ורכישה או השכרה של משרדים בעבור בעלי עסקים הפכה כיום לפשוטה יותר מאי פעם, וזאת בשל ליווי מקצועי אותו ניתן לקבל לצורך יצירת התאמה מושלמת של המשרד, לצרכים. למעשה, תנופת הבנייה בישראל הובילה לכך כי ברחבי הארץ ובייחוד באזורי ביקוש ניתן לבצע השקעה במשרדים קטנים בעלות כספית אטרקטיבית, אולם חשוב לשים לב כי נושא המחיר של משרדים למכירה או להשכרה מכיל מספר פרמטרים אליהם יש לשים לב. ראשית כל, המיקום של המשרד שלכם ייקבע את ההון הראשוני להשקעה, כאשר המעגל הראשון והמבוקש ביותר הינו באזור תל אביב, רמת גן ובני ברק. עם זאת, בשנים האחרונות פתח תקווה, הרצליה וחולון הפכו גם הן למבוקשות וזאת בשל משרדים חדשים אשר נבנים ומאפשרים לכל בעל עסק לבצע השקעה במשרד קטן אשר ממוקם במגדל יוקרתי. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי העלות נקבעת גם ע"פ מספר החניות אותן תרצו להשכיר במסגרת ההתקשרות, כמו גם בשירותים נוספים אותם תקבלו אשר כוללים שירותי ניקיון, אבטחה ותשלום וועד בית אשר כולל את הניהול השוטף של הבניין. משום כך, חשוב מאוד בעת השקעה במשרדים קטנים לחשוב על הצרכים התפעוליים שלכם ולבחור במשרד אשר הולם את הצרכים אך עם זאת גם מאפשר לכם לצמוח בעתיד, בעיקר כאשר מדובר ברכישה.

משרדים למכירה

מה המחיר של השקעה במשרד קטן?

כאמור, המחיר בעבור השכרה של משרד קטן משתנה מאזור לאזור ובהתאם לגודל המשרד אותו תבחרו. עם זאת, ניתן לומר כי המחירים בגוש דן נחשבים לגבוהים בישראל ועומדים על 60 ₪ למטר ועד 130 ₪ למגדלי יוקרה (מכונים מגדלי A)  בתוספת של חניות מדובר בעלות גבוהה יותר אשר מגיעה ל 1,300 וצפונה מכך בעבור חנייה. באזור הבורסה הנחשב ברמת גן ניתן להשכיר משרדים בטווח מחירים אשר מתחיל ב 70 ₪ למטר ועד 115 ₪. האזור המבוקש בעבור השקעה במשרד קטן הוא ללא ספק אזור פתח תקווה, וזאת לאור דמי ניהול נמוכים מאוד. מדובר בהערכה משוערת ולכן רק לאחר התרשמות מהמשרד כמו גם ליווי של חברה מובילה בתחומה תוכלו לדעת את היקף ההשקעה, כל זאת כאמור בהתאם למסגרת התקציב שלכם.

מעוניינים להשקיע במשרד קטן? מעוף כאן לשרותכם

חברת מעוף הינה חברה מובילה בתחומה אשר לה ניסיון של מעל 25 שנים בשוק הנדל"ן. אם ברצונכם לבצע השקעה במשרד קטן,נציגי החברה ישמחו לסייע לכל אורך התהליך. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של מעוף.