אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם השקעה בנכס דיגיטלי היא השקעה משתלמת

השקעה בנכס דיגיטלי בהשוואה לנכס פיזי היא השקעה משתלמת, כיוון שניתן למכור, להשכיר או להשביח אותו.

המאמר יפרט כיצד זה קורה וכיצד לגרוף מכך רווחים.

 

המשמעות של נכס דיגיטלי

נכס דיגיטלי הוא נכס אינטרנטי שנכללים בו אתרי אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, קבוצות ווטסאפ, חנויות דיגיטליות ושירות לקוחות. כל אלו הם נכסים שיכולים להיות רווחים באם מנהלים אותם נכון ויודעים לעשות בהם שימוש אופטימלי. בהשוואה לדירות שאותם ניתן לרכוש ולהשכיר או להשביח, ההשקעה בנכסים דיגיטליים היא השקעה מינימלית הגורפת רווחים שיכולים להוות הכנסה נוספת או הכנסה ראשית בהתאם למה שעושים איתם. על מנת להצליח בתחום זה יש ללמוד כיצד לבנות אתרים, כיצד לייצר דפי נחיתה או התקשרות, כיצד לבצע לאתרים אופטימיזציה ולשווק אותם באופן יעיל. ניתן ללמוד זאת בקלות ובנוחות לפי הקצב והזמן שלכם בקורס אונליין של wealth המציע למידה מקוונת ומהירה של הנושא. במיוחד בשל המציאות של צו השעה כאשר רובינו טמונים בבתים, הקורס יכול להועיל ולהביא עסקים רבים להצלחה ולרווחים. עוד תוכלו למצוא כאן: https://wealth.org.il.

 

האם ההשקעה בנכס דיגיטלי משתלמת?

התשובה – בהחלט כן! עסק או אדם פרטי המשקיע בנכס דיגיטלי יכול לייצר תנועה של עוקבים או גולשים שיהפכו ללקוחות וירכשו את המוצרים או השירותים שלו. למשל, כשבונים חנות אינטרנטית ומשכירים אותה לעסק שצריך אותה, על כל לקוח הרוכש בחנות מקבלים אחוז מסוים. דוגמה נוספת היא הקמת דף נחיתה והשכרתו. עסק שצריך להשיג לקוחות מבקש לייצר דף נחיתה בו הלקוחות ממלאים את הפרטים שלהם על מנת לקבל את השירות המוצע. השכרה כזו יכולה לגרוף אחוזים נאים על כל אדם שיוצר קשר עם העסק. באותה מידה, כאשר בונים אתר אטרקטיבי ניתן למכור אותו לעסק בראשית דרכו ולהתאים לו את האתר על מנת שיוכל לקדם את עצמו באמצעות הנכס הדיגיטלי.

 

כיצד לקדם עסק ברשתות החברתיות כנכס דיגיטלי?

כשאתם מנהלים עמוד עסקי באינסטגרם או בפייסבוק לצורך העניין וקונים עוקבים ולייקים האלגוריתמים של הרשתות החברתיות משדרגים את העמוד וחושפים אותו למשתמשים רבים. כך העסק יכול להשיג עוקבים שיוצרים איתו אינטראקציה ולהגדיל את היקף המכירות והלקוחות שלו. ההשקעה היא מינימלית והרווחים גדולים. כמו כן, העסק הופך בצורה כזו למותג פופולרי והדרך שלו לתהילה קצרה.

 

תפעול ואופטימיזציה לנכסים דיגיטליים

על מנת שאתר האינטרנט או העמודים ברשתות החברתיות יפעלו כמו שצריך יש לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים. הכוונה היא להיות עם יד על הדופק ולוודא שהאתר או העמוד מייצרים תנועה של גולשים, שמילות החיפוש של הגולשים במנועי החיפוש של גוגל מובילות את האתרים לעמוד הראשי של גוגל, שמילות המפתח עולות על אלו של המתחרים, שהתכנים איכותיים ומעניקים פתרונות מיטביים, שישנם קישורים והאשטגים איכותיים שיובילו את הגולשים לאתר של העסק וכד'.

 

שעון ומטבעות