אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

5 טיפים לביצוע השקעת נדל"ן בחו"ל

דבר ראשון בהשקעות נדל"ן – אל תגביל את ההשקעה שלך לגבולות הארץ. הרחב את היריעה, הסתכל על הדשא של השכן החו"לניק, ותיחשף לשוק נדל"ן יציב יותר וכמובן, רווחי יותר.
הנה 5 טיפים שיוכלו לעזור לך לעשות את ההשקעה הראשונה שלך מחוץ לתחומי המדינה:

 

אל תמהר

נכון לעכשיו, הרבה אנשים הנכנסים לתחום השקעות נדלן בחול ממהרים לפנות למדינות המפותחות ביותר להשקיע ברכישת נכסים. בעוד הם לא בהכרח יחוו הפסד, החלטות פזיזות כאלה מגבירות את הסיכון למפלה. נהירה עיוורת אחר אחרים שעשו זאת רק בגלל שהם "חושבים" שזה נכון היא המתכון להפסדים גדולים. עליכם להפעיל שיקול דעת זהיר כי לכל משקיע יש את צרכים וסגנון שונה ויחודי להתנהלותו; המטרות שלכם הן ייחודיות לכם ולכן לחקות אחרים אינה הטקטיקה הנכונה עבורכם.

בטרם תכנסו לשוק הנדל"ן הבינלאומי, קחו את הזמן לחשוב, להבין ולנתח את הדרך שלכם להשקעה הבטוחה ביותר.

 

הבינו את השוק המקומי

על מנת להכנס נכון אל שוק הנדל"ן הבינלאומי עליכם לדעת יותר מ"קנה נמוך, תמכור גבוה".
אם אתם רוכשים נכסים בחו"ל זה חיוני שתבינו כיצד פועל השוק המקומי בו אתם שוחים, כולל מיקרו כלכלה וטרנדים חולפים בעלויות השכרה לנכס. זאת אומרת, שכמו הכסף שתשקיעו ברצון בלהיות כרישי נדל"ן בינלאומיים עליכם להשקיע את אותה כמות הזמן היחסית בשביל לקרוא, ללמוד ולהכיר את השוק וככל שתדעו יותר כך ההחלטות שלכם יהיו טובות יותר.

 

אל תלכו על כל הקופה

כן, לקחת סיכון זה שם המשחק ועם זאת, אין שום הגיון להסתכן אם זה לא הכרחי ואף סביר שהסיכויים להפסד ללא רווח צבור במכירה הם גבוהים מהרגיל. אם כך, אם אתם רק מתחילים בשוק הנדל"ן, הכנסו אל ההשקעות בנכסים בחו"ל לאט ובמתינות. נהלו את הסיכונים והכסף שלכם בדרך הנכונה, השקיעו בנכסים זולים שהסיכון בהם ברור בגודלו ובהתאם לכיס שלכם וכך הבטיחו דרך בטוחה ויציבה לרווח הולך ומתגבר.

 

נדל"ן מסחרי בטוח יותר

ברמת המקרו, בשוק הנדל"ן הביתי יש אופציות השקעה ארוכות טווח מה שאומר שהשקעה בדירות ובווילות היא אופציה טובה. עם זאת, באופן יחסי, נדל"ן מסחרי – במדינות נחשלות – עולה כהשקעה בטוחה אף יותר. הסבירות שיקומו קניונים ומלונות בסוג זה של נדל"ן טומנת בחובה הזדמנות לרווח מיידי יותר גדול מהוילה השכורה שלכם בברצלונה.

 

השתמשו בשירותיה של חברת נדל"ן מקצועית

עם הגעתו של שוק הנדל"ן הבינלאומי לשיא של כל הזמנים חברות העוסקות בנדל"ן הממוקם בחו"ל פרצו במלוא הדרן. לא רק שיש להן צוותים גדולים אלא גם פרישה רחבה של משקיעים, קבלנים ואופציות השקעה בכל רחבי העולם. אם אתם אינכם בטוחים לגמרי בשיקול דעתכם האישי אתם תמיד יכולים לשכור את שירותיה של חברת נדל"ן מקצועית שמתמחה כמובן בהשקעות נרחבות ומוכחות בחו"ל.אלו הם חמשת הטיפים שיסייעו לכם להשקיע נכון, חכם ויעיל בנדל"ן בחו"ל. השקיעו את הכסף שלכם במקומות בטוחים והמנעו מכל מה שנראה לכם כסיכון גדול מידי, נורא קל לטבוע כששוחים במים עמוקים.