אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

התגרשתם? איך זה משפיע על המיסים

בעוד שמצד אחד המדינה מעודדת פעולות של אזרחים באמצעות החזרי מס, מצד שני היא גם מסייעת במקרים של מצוקה. יחד עם זאת, המדינה עשויה לסייע לכם גם במקרים של שינויי חיים מהותיים כמו גירושין. התגרשתם? קבלו החזרי מס הכנסה.

בין אם אתם נשואים, גרושים, אלמנים או רווקים, ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס הכנסה כחוק. מאחר שאתם אזרחים בישראל, אתם זכאים לזכויות כנגד החובות שיש לעמוד בהן. וכשיש זכויות, יש גם זכויות ממס הכנסה אשר ניתנות בצורה של החזרי מיסים. בחוק ישנם החזרי מס לגרושות, החזרי מס לגרושים, החזרי מס לאלמנים ועוד. בואו נבין מספר דברים לגבי החזרי מס לגרושים ולגרושות.

 

מדוע המדינה מעניקה החזרי מס לגרושים וגרושות?

כשם שהמדינה מנסה לעודד נקיטת פעולות על ידי האזרח, ככה היא גם מנסה לסייע במקרים של מצוקות, שינויי חיים קריטיים ועוד. למשל, אם אתם חייבים בימי מילואים, כדאי לדעת שיש לכם אפשרות לקבל החדרי מס הכנסה על ימי מילואים. זו למעשה, היא הדרך של המדינה לעודד אתכם להגיע אל ימי המילואים שלכם. מאידך, המדינה גם תנסה לסייע לכם בזמנים קשים ומורכבים כמו זמני הגירושין.

זמני הגירושין הם מורכבים, אבל לא רק. מעבר לכך שזמנים אלו עשויים להיות מורכבים, הם גם לפעמים מצריכים הוצאות כספיות, שינויים בסגנון החיים ועוד. כשאדם משנה את סגנון חייו כתוצאה מגירושין, הוא לפעמים יצטרך לשאת בעלויות כאלו ואחרות. למשל, שכר דירה במענו החדש.

 

החזרי מס הכנסה באינטרנט אחרי גירושין

בכל מקרה שבו אדם מתגרש מחציו השני, כדאי לדעת שאפשרי להגיש בקשה להחזרי מס הכנסה. אמנם לא בטוח במאת האחוזים שאכן תקבלו החזרי מס, אבל אין ספק שיהיה כדאי לנסות. וכבר עכשיו אנחנו נדגיש, כי אין צורך לחשוש מלהתנהל אל מול גורמי מס הכנסה. אם אתם עושים הכול קורקטי ובצורה מקצועית, אין כל סיבה שתסתבכו עם מס הכנסה כתוצאה מהגשת בקשה להחזר מס הכנסה.

אתם יכולים לפנות אל חברות ייעוץ המס, שבדרך כלל יכללו יועצי מס ורואי חשבון, סוכני ביטוח וגם עורכי דין. כשאתם מוקפים באנשי מקצוע אשר מומחים בתחום של ייעוץ מס והחזרי מס, אתם בעצם בידיים הרבה יותר טובות ובטוחות.

 

קבלו סיוע של חברת ייעוץ מס מקצועית והיו שקטים

תוכלו להיות בטוחים בכך שבקשת החזר המס לא תוביל להסתבכות עם החוק, במיוחד אם אתם מקבלים את ייעוץ המס מחברה מקצועית. בסופו של דבר, הכי חשוב לדעת שאתם פועלים בצורה נכונה. לאחר שהכול יבוצע על צדו המוצלח ביותר, חברת ייעוץ המס תוודא שיעבור אליכם לעו"ש סכום כסף כזה או אחר. כמובן, גובה סכום הכסף יהיה כגובה החזר המס (מינוס שכר הטרחה של יועץ המס).

איש מחזיק טאבלט