אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח

סוכן ביטוח? אתה מנהל עסק לכל דבר, יש בו יתרונות וחסרונות, וקשיים הקשורים לניהול והתנהלות עסקית. כדי ללמוד מהו ייעוץ עסקי לסוג העסק שלך, קרא את המאמר הבא.

למה סוכן ביטוח צריך יועץ עסקי?

יועץ עסקי לסוכן ביטוח אינה מותרות, היא הכרח. כיום, בענף הביטוח, במצב של מתחרים שונים ורבים כגון  חברות לביטוח ישיר, סוכנויות וגופים פיננסיים המנוהלים בליווי של מומחים בתחומם, אין זה מפתיע, שסוכני ביטוח רבים המעוניינים בשיפור תוצאותיהם העסקיות, מתמודדים עם מציאות המחייבת את השבחת הביצועים שלהם ומחייבת תמיכה מומחים כדי להתמקצע לא רק בביטוח, בסוגיו השונים, בחברות הקיימות, במתחרים ובמצב השוק, אלא גם בדרך הנכונה לניהול העסק האישי.

המפתח להצלחה הוא שילוב של המקצוענות האישית, הידע בביטוחים הקיימים, בהשוואת האלטרנטיבות, והאמינות האישית של הסוכן כי ימצא עבור הלקוח את הפתרון האפקטיבי ביותר עבורו, בנוסף לידע והאפשרות להתנהל כסוכן ביטוח, בדרך הנכונה, האפקטיבית והיעילה ביותר.

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח

היועץ העסקי לסוכן הביטוח מספק  תמיכה, ידע וכלים יישומים לשרוד בשוק תחרותי ומשתנה. מטרת הייעוץ לבחון את דרכי הניהול במגוון הפעילויות המקושרות, פיננסי, משאבי אנוש, שיווק ועוד. היועץ בוחן את היעדים שנקבעו, תכנון מול ביצוע, תהליכי עבודה, ניהול והנעת עובדים, בקרה וביקורת. היועץ המקיים אנליזה של הארגון יכול בעיניים אובייקטיביות לגלות את נקודות החולשה של העסק, לזהות את החוזקות ובכך ליצור הזדמנויות חדשות והתמודדות מול איומים שונים.

יועץ עסקי לסוכן ביטוח הכרחי כדי למנוע הסתכלות לטווח הקצר בלבד, אלא יצירת בחינה מעמיקה, המאפשרת קביעת תכנון רחב וארוך, קביעת הדרכים להתייעלות והשגת יעדים וצמיחה. בטווח הבינוני וגם הרחוק, ייעוץ עסקי מסוג זה, בליווי מקצועי ואישי, יסייעו לסוכן הביטוח לעמוד ביעדים המקצועיים, הפיננסיים והעסקיים.

סוכן ביטוח הוא מומחה בתחומו, הוא יודע להעניק לכל לקוח את החבילה המתאימה לו ולצרכיו האישיים. לסוכן הביטוח ראייה רחבה לטווח ארוך עבור לקוחותיו, הוא יודע וצריך להעמיד מולם תרחישים עתידיים, על פי רוב לא נעימים היוצרים משבר. כל זאת אינו בהכרח נכון לעסק שלו.

יועץ עסקי שאפשר לבטוח בו

לא לכל סוכן יש את הידע והכלים לבחון את המציאות  ואת התרחישים העתידיים העומדים מולו בשוק הדינמי בו הוא פועל. יועץ עסקי בדומה לסוכן ביטוח, עושה אנליזה ובונה תרחישים עבור העסק. כמומחה בתחומה הוא יאפשר לסוכן לחבר בין החזון והיעדים, בין הניהול בפועל לתכנון, בין המטרות למציאות העסקית. דורון עמית – ייעוץ עסקי יעשו את המקסימום על מנת לקחת את העסק שלכם למקומות הכי גבוהים שניתן. צרו קשר עם דורון ותגיעו הכי רחוק.