אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

3 יתרונות לייעוץ משכנתא לפני לקיחתה

אתם עומדים לעשות את הצעד החשוב בחייכם ולקנות דירה? כבר שנים אתם משלמים שכר דירה והגעתם למסקנה שמבחינה כלכלית עדיף לעשות בחירות אחרות? אם כך, ברור מדוע התחלתם לראות דירות שונות שיכולות לבוא בחשבון מבחינתכם וברור מדוע אתם צריכים גם לקחת משכנתא.

איך עושים זאת בצורה נכונה ולמה כדאי לקבל ייעוץ? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

עושים לכם סדר בעניינים

אם תפנו לקבלת ייעוץ משכנתא תוכלו ליהנות, לפני הכול, מהיתרון הברור של העובדה שמישהו יעשה לכם סדר בדברים. העניין שהרבה אנשים לא מבינים, הוא שכבר כאשר מדברים על המונחים ועל המושגים הקשורים לעולם המשכנתאות, אנחנו רואים שמדובר על עולם ומלואו. לכן, אם תפנו אל יועץ שיידע להקשיב לכם וגם לתת לכם את האינפורמציה המתאימה, לא יותר מידי ולא פחות מידי, תצאו עם הרגשה שאתם מבינים הרבה יותר טוב את עולם המשכנתאות.

 

"תופרים" לכם משכנתא שתתאים לכם אישית

עוד יתרון משמעותי שממנו נהנה כל מי שפונה לקבלת שירותיו של יועץ משכנתא, זו העובדה שהיועץ עוזר לו לבחור את המשכנתא המתאימה עבורו. זה לא משנה אם אתם זקוקים לייעוץ לגבי מחזור משכנתא לאור השינוי שבנק ישראל הודיע עליו לאחרונה או שאתם רוצים להבין טוב יותר מה זו משכנתא הפוכה והאם זה יכול להתאים לכם. מה שבטוח זה שכאשר אתם מתייעצים עם איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה, אתם יכולים ליהנות מבחירת המשכנתא הנכונה לכם. חשוב להבין: משכנתא זו לא באמת רק הלוואה שלוקחים, כי בפועל, זה משהו שמתכננים. המשכנתא הזאת תלווה אתכם כנראה לאורך עשרות שנים והיא חייבת להתאים לשינויים הצפויים בחיים שלכם, בין אם זה משכורות יותר גדולות או הוצאות רבות בגלל הרחבת המשפחה.

 

חיסכון משמעותי בכסף

לבסוף, כמובן שכאשר פונים לקבל ייעוץ בתחום המשכנתאות, אפשר ליהנות מחיסכון מאוד משמעותי בכסף. יש אינספור מסלולים משכנתא שביניהם תוכלו לבחור, כמו למשל: מסלול משכנתא ריבית קבועה וצמודה למדד, מסלול משכנתא לא צמוד בריבית הפריים של בנק ישראל, משכנתא בריבית משתנה וצמוד מדד ועוד. הייעוץ למעשה יוכל לעזור לכם להבין טוב יותר מהם ההבדלים המהותיים בין המסלולים השונים ובעזרת הייעוץ תוכלו גם לבחור את האופציה הנכונה לכם יותר. אתם תראו שלאורך השנים תחסכו לא מעט כסף על ההלוואה הגדולה של חייכם ובסופו של דבר, מדובר על סכומים משמעותיים ביותר.

 

שימו לב לאיזה יועצים אתם פונים

מה שאנחנו כן ממליצים לכם בחום, זה לא רק להחליט שאתם לא מוותרים על ייעוץ משכנתא, אלא לעשות הכול כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים. הרבה מאוד אנשים בישראל עוסקים בתחום של ייעוץ משכנתאות אך לא כולם מספיק מנוסים ומקצועיים, כך שרצוי לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים.

 

מחשבון ובית