אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך להבטיח שתשלום שכר הדירה ייכנס בזמן, ולהפוך את הדירה להכנסה בטוחה כך שהיא תשלם את המשכנתא בשקט

בשעה טובה הצלחתם לקנות דירה להשקעה? אתם רוצים להפוך אותה להכנסה בטוחה ותוהים איך לעשות זאת? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות הרלוונטיות.

 

למה לא כדאי לנהל את הנכס המושכר שלכם לבד?

זה נכון שלפני שנים אנשים שקנו דירות להשקעה היו מחפשים לבד את השוכרים, מחתימים אותם על חוזים ומתנהלים מולם לבד. עם זאת, הזמן חלף וצצו לא מעט סיפורים על שוכרים שלא משלמים, עוזבים מהיום למחר או גורמים לנזקים בלתי הפיכים לדירות השכורות. לכן ברור מדוע אנשים רבים שכן חשבו לקנות דירה להשקעה, עצרו וחשבו על כך פעמיים. זה עלול להיות סיבוך נוראי, כי אם אנחנו משכירים את הדירה למשפחה שלא משלמת, מכל סיבה שלא תהיה, בסופו של דבר אנחנו מתמודדים עם בעיה מאוד קשה. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם, כמו הרבה מאוד ישראלים אחרים, רוצים להימנע מטעויות בהקשר של ניהול הנכס שלכם, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. יש היום מספר פתרונות בנושא הזה שכן היום תשלום שכר דירה זה כבר לא משהו שצריך להתמודד איתו לבד.

 

איזו עזרה בניהול הנכס תוכלו לקבל?

אם אתם רוצים לישון בשקט, לדעת ששכר הדירה למעשה משלם לכם את המשכנתא ושהדיירים לא יעזבו במפתיע, זה נכון שאתם יכולים להחתים אותם על חוזים שונים ומגוונים. עם זאת, בפועל זה לא ביטוח וזה לא אומר שאותם שוכרים לא יפרו את החוזה. לכן כדאי שתדעו: יש היום חברות שמציעות לכם שירות ועזרה בתחום הזה. משמעות הדברים היא שאם תפנו אל חברה שזו המומחיות שלה, תוכלו להיות בטוחים שאפילו אם חלילה יקרה משהו ולא ישלמו לכם שכר דירה, עדיין יהיה לכם מה לעשות בנידון ואתם, את הכסף שלכם, כן תקבלו.

 

מה כולל השירות?

בפועל, כאשר תתחילו לחפש חברה שתעזור לכם בכל מה שקשור לשכר הדירה ולהתנהלות מול השוכרים שלכם, אתם תראו שיש מגוון רחב של חברות שביניהן אתם יכולים לבחור. כדי לבחור את החברה הנכונה, רצוי יהיה לבדוק איזה סוג של שירות מציעים לכם, שכן מדובר על שירותים רבים ומגוונים שמהם תוכלו ליהנות. לדוגמא:

  • הגנה מפני דייר שלא משלם את שכר הדירה שנקבע מראש
  • הגנה מפני עזיבה פתאומית של דייר בלי הודעה מוקדמת
  • הגנה מפני דייר שלא מוכן לעזוב את הנכס
  • הגנה מפני דייר שהחליט לפתוח עסק בנכס בלי ידיעתכם ובלי אישורכם לכך

שירותים כאלה, ועוד, הם אלה שיוכלו לגרום לכם לישון בשקט. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מהנכס שזה עתה קניתם ולהרוויח ממנו את מה שמגיע לכם, פנו אל חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם בנושא.