אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

למה עדיף משרד בחולון מאשר בת"א?

המשרד בפני עצמו עשוי להוות בסיס לעסק מצליח

חברות ועסקים רבים נוטים לזלזל בחשיבות של מבנה המשרדים שלהם להצלחה. המשרדים נתפסים כהשקעה ללא תוחלת משמעותית, והנטייה היא לחשוב שהעיצוב שלהם, הנוחות מבחינת העובדים והמיקום אינם משפיעים באופן ישיר על הפרודוקטיביות וההצלחה של העסק. מדובר בטעות אסטרטגית של בעלי עסקים וחברות, שאופיינית בעיקר לכאלו המצויים בתחילת דרכם המקצועית. המשרד יכול לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לכושל. משרד מעוצב בקפידה משדר עוצמה ללקוחות פוטנציאליים ולשותפים עסקיים, ומעביר להם את המסר שמדובר בחברה עליה אפשר לסמוך. בנוסף, משרדים איכותיים משרים אווירה מקצועית, ומעלים את התפוקה של כוח העבודה שלכם. בהקשר זה, חברות רבות במרכז נאלצות להכריע לפני רכישה או שכירה של משרד – בין משרדים בחולון למשרדים בתל אביב.

 

מהם היתרונות של משרדים בחולון על פני תל אביב?

הבחירה של מיקום המשרדים היא חשובה ביותר. היא משפיעה על הנגישות שלכם, של העובדים שאתם מעסיקים ושל לקוחותיכם, ולכן עשויה להיות קריטית להצלחה או כישלון של העסק. למשרדים בחולון יתרונות רבים על פני משרדים בתל אביב. יתרונות אלו כוללים בין השאר:

  • נגישות: התפישה הרווחת היא שככל שהעסק ממוקם יותר במרכז גוש דן, כך הנגישות אליו עולה. מדובר בטעות מהותית, מאחר וכיום הפקקים באזור תל אביב אינם מאפשרים גישה נוחה למשרדים. משרדים בחולון מאפשרים ללקוחות ולעובדים להגיע ליעד במספר רב של אמצעי תחבורה ציבורית, ומונעים מהם להיתקע בפקקים העצומים בכניסה וביציאה מתל אביב.
  • מחיר: משרדים בחולון יהיו באופן כללי זולים יותר מאשר משרדים בגודל דומה בתל אביב. המחיר המשתלם של משרדים בחולון יאפשר לכם להשקיע את הכסף בדברים אחרים, כמו עיצוב, ריהוט, או כוח אדם איכותי יותר. החיסכון החודשי משמעותי מאוד לעסק בתחילת דרכו המנסה להגיע ליציבות כלכלית.
  • עובדים: עובדים רבים שהינם בעלי משפחות שואפים למצוא מקום עבודה בערים מעט שקטות יותר מתל אביב. מיקום המשרדים שלכם בחולון יאפשר לכם לגייס עובדים המתגוררים באזור, ויאפשר לעובדים הגרים בשכירות בתל אביב לעבור לחולון ולחסוך חלק ניכר מהוצאות המגורים שלהם. כתוצאה מכך, העובדים שלכם יהיו נאמנים יותר לחברה, מרוצים יותר, וייטו להישאר בתפקיד זמן רב יותר.

 

רכשו ושכרו משרדים רק מגורם עליו אתם סומכים

רכישה או שכירה של משרדים חייבת להתבצע אך ורק מקבלן, חברה או גורם שניתן לסמוך עליו. אחת הבעיות שעלולות לקרות לכם הינה עיכובים בשל בעיות תשתית במבנה. עיכובים כאלו עשויים להנחית מכה קשה לעסק בתחילת דרכו, מאחר והם לא יאפשרו לעובדים שלכם לייצר תפוקה, וכך תיאלצו לשלם משכורות לריק ולטפל במקביל בבעיות התשתית בעצמכם. לכן, חשוב מאוד לשכור או לרכוש משרדים בחולון ברמה גבוהה בלבד, ולעבוד אך ורק מול חברה שיש לה שנים של ניסיון מוצלח בתחום, כזו שתוכלו להיות בטוחים שתעניק לכם את השירות המושלם.

משרד חדיש