אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה זה ייעוץ משכנתאות, או: מה הם היתרונות של ייעוץ משכנתאות

כל אחד שבוחר להרחיב את המשפחה, לקנות בית בישראל ולהתחיל דרך חדשה, מוצא עצמו בצומת דרכים חשובה שבה הוא צריך להיות יותר מחושב משהיה אי פעם: בקרוב הוא ימצא את עצמו נוטל משכנתא מן הבנק, ככה תעשו את זה נכון.

המחשבה הראשונה שעוברת בראש של כל אחד ואחת מאתנו כשאנחנו מתכננים את קניית הדירה החדשה והמשכנתא הנלווית לה היא: "ממש אין לי כוח להתווכח עם הבנקאי היום" ואולי אפילו כבר בחרתם לפתור לעצמכם את הבעיה ופשוט החלטתם שמה שיציעו לכם, אתם תיקחו בשתי ידיים. אז תעצרו כאן ! חשוב לזכור כי ישנם בעלי מקצוע שתפקידם הוא לסייע לכם, הלווים מן הבנקים, להשיג את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר שאתם יכולים לקחת בנקודת הזמן הזו בחייכם.

 

אז מה זה ייעוץ משכנתאות ?

מדובר בתחום חדש יחסית בעת המודרנית, שבשונה ממקצועות רבים נוספים, נולד עקב הצורך הרב של אנשים במשא ומתן עיקש מול הבנקים עבור משכנתא נוחה ככל האפשר. חשוב לזכור כי הבנק הוא עסק כלכלי: יש לו בעלי מניות, הוא מנוהל על ידי מנכ"ל שתפקידו למקסם את הרווחים של בעלי המניות, ולמרות המראה המסודר והמשרדי, את המשפט הזה אל תשכחו: תתלבשו יפה, ותתמקחו כאילו הגעתם לשוק באיסטנבול. ייעוץ משכנתאות, כפי שאפשר לראות באתר, נולד בדיוק בשביל הצורך הזה. לעולם לא יקרה מצב שתגיעו אל נציג המשכנתאות של הבנק והוא ייתן לכם בדיוק את מה שביקשתם, זה פשוט לא קורה. מומלץ להגיע עם אדם מטעמכם, איש מקצוע בתחום המשכנתאות, שמקבל עבור עבודתו שכר, והוא זה שידאג לכם לתמהיל משכנתא איכותי, לחישוב הנטל הכלכלי לאורך שנים, ולבניית תקציב מסודר לאורך משכנתא.

 

חלק מאתנו לוקחים משכנתא בהרף עין, ושוכחים שבמקרים רבים היא מלווה אותנו שנים קדימה, לעתים אפילו 20-25 שנים מרגע נטילתה.

אסור לרגע אחד לזלזל בעולם ייעוץ המשכנתאות. חלק מכם יגידו לעצמם: "למה שאשלם כסף לאדם עבור פעולה שאני יכול לעשות בעצמי ?". והאמת ? אתם בעקרון לא טועים. ובכל זאת, יועצי משכנתאות רבים הינם כלכלנים בעלי ניסיון רב בתחום, ואסור לרגע לראות זאת כהוצאה מיותרת. להפך, מדובר בהוצאה חשובה ואף הכרחית. כי אם תחשבו לרגע לעומק: בעבור הוצאה פעוטה של כמה מאות שקלים ואולי מעט יותר (תלוי שנות הניסיון של היועץ) תוכלו לחסוך בטווח הארוך עשרות ואולי אפילו מאות אלפי שקלים מערך המשכנתא עבור הבית שלכם.

 

אז הוא כאן בשבילי ?

נטילת משכנתא היא תהליך לא פשוט, לעתים אף מלחיץ עבור רבים מהזוגות הצעירים. יועצי המשכנתאות נמצאים כאן לצדכם לכל שאלה ולכל חשש שעולה במהלך הדיאלוג והמשא ומתן מול הבנקים.

 

בית וכסף