אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה עדיף קורסים בשוק ההון או לימוד עצמי

באם אתם שואלים את עצמכם מה עדיף קורסים בשוק ההון או לימוד עצמי? הגעתם למקום הנכון. תחילה נסביר לכם מה הוא בכלל שוק ההון? ובכן התשובה לכך היא כיצד יש לרכוש בזול וכיצד יש למכור ביוקר. בעזרת בורסות ברחבי התבל אתם כמשקיעים יש באפשרותכם לתקשר האחד עם השני ותוך כדי כך לעשות רכישה או מכירה של הרבה סוגים של ניירות ערך, כמו למשל – קרנות נאמנות, מניות וכיוצא בזה. מה היא תחילת הדרך של שוק ההון? בוודאי אתם מעוניינים לדעת, ובכן השקעה בשוק ההון דורשת ידע. כל אחד מסוגל לרכוש מניה, אך במקביל לקנות את המניה במחיר שווה, בחירת המניה הראוי והטובה ביותר ומכירתה ברווח גדול זה כבר תהליך שונה. האינפורמציה לקבלת הידע כיצד להשקיע בשוק ההון ניתן להוציא ממכללות ללימודי שוק ההון, מקורס מתוקשב באינטרנט, משיעורים פרטיים ומלימוד עצמי.

במאמר הזה אנו עוסקים בשאלה – מה עדיף קורסים בשוק ההון או לימוד עצמי? ראשית, נסקור את הסיבות אשר בעטיין הפכו מכללות לשם דבר בנושא לימודי קורס שוק ההון, נעבור ללימוד עצמי של שוק ההון – נעזור לכם להבין כיצד ניתן ללמוד לבד בלימוד עצמי על שוק ההון. קריאה מהנה!

הסיבות אשר בעטיין הפכו המכללות לשם דבר בנושא לימודי קורס שוק ההון 

הסיבות אשר בעטיין הפכו המכללות לשם דבר בנושא לימודי קורס שוק ההן הינן רבות, להלן מקצתן –

  • גורם הריחוק מן המשפחה – בעשור האחרון, תחום ההייטק עולה באופן ניכר בשנים האחרונות. הרבה עובדים נותנים שעות רבות והצליחו לראות את הילדים שלהם בסופ"ש, חגים ומועדים בלבד. אנשים רבים רואים את שוק ההון כמקום לעבודה מהבית והכנסה פסיבית שתאפשר להם לראות יותר את הילדים, בני הזוג והמשפחה.
  • גורם המחאה החברתית – הרבה אנשים במדינת ישראל הבינו, כי המחייה במדינת ישראל סיזיפית וקשה לאין שיעור והם נאלצים למצוא חלופה עבור עשיית כסף מהצד. ומכאן בא הרצון להשקיע בשוק ההון. האלטרנטיבה של לסחור מהבית מבלי להשקיע ביציאה למקום מרוחק ועבודה תחת בוס לוחץ – מצאה חן בעיני אנשים רבים.
  • גורם נוסף הינו רצון לעצמאות. ניתן לראות בעיקר אצל חיילים משוחררים, שמחפשים עבודה בשוק ומתקשים עם בירוקרטיה לא קלה, ובעיקר בשכר של מינימום. במקביל,רובם מגיעים ללא ידע או אפשרות להיות עצמאיים, ולכן תוך כדי חיפוש עבודה הם מנסים להשיג ביטחון כלכלי גם בשוק ההון.

שוק ההון

איך ללמוד לבד בלימוד עצמי על שוק ההון?

קודם כל, חובה ללמוד את המושגים הבסיסים הקיימים בשוק. אל תהיו מודאגים כלל וכלל, בדרך כלל מדובר במושגים קשים מדי, אשר כוללים ופונקציות מתמטיקאיות ונוסחאות, אלא דווקא במושגים ובכללים פשוטים להבנה, אשר יעזרו להבין את שוק ההון. קורסים מסוג זה יאפשרו לכם לגלות ולהכיר הזדמנות מעולה למשחק והבנה בשוק ההון. בנוסף לכך, חברות גדולות אשר ניתן להשקיע בהן במסחר שכזה יכולות להנגיש לכם אנשים שמבינים בתחומם בצורה המדויקת ביותר וכך תוכלו להבין את שוק ההון בכל צורותיו.