אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מנדל"נים ונהנים: הכירו את היזמים שהצליחו

שוק הנדל"ן מהווה הזדמנות יוצאת דופן ליזמים אשר מעוניינים להשקיע סכומי כסף נמוכים ולקבל בתמורה תשואה גבוהה. מי הם היזמים שהצליחו ובאיזה אפיק בחרו? להלן הפרטים.

 

יזמות בנדל"ן: כבר איננו חלום רחוק

יזמות בנדל"ן נחשבה עד לפני מספר שנים כחלום רחוק, וזאת בשל החשש של רבים מפני ביצוע של השקעה כספית בהיקף אשר הם אינם יכולים לעמוד. למעשה, הקפיצה האדירה במחירי הדיור והמסחר הובילה ליצירה של נתיבים חדשים בעבור יזמים אשר חושבים מחוץ לקופסא, ולכן אופציה של רכישת קרקע חקלאית הפכה לאחת האופציות הטובות ביותר בשוק. עם זאת, חשוב לזכור כי יזמים אשר הצליחו לרכוש קרקע חקלאית אשר הופשרה וכתוצאה מכך נבנו בנייני מגורים ומסחר החליטו לרכוש עוד בשלב על הנייר, וזאת בשל מיעוט של שטחים אשר מופשרים לצרכי בנייה ותעסוקה. לכן, הדרך הטובה ביותר להשקיע בשוק הנדל"ן היא באמצעות יצירת קשר עם חברת יזמות נדל"ן אשר נמצאות כעת בתהליך של הפשרת קרקעות חקלאיות, וזאת בכדי לנצל את ההזדמנות. פרויקט מסקרן אשר נחשב לאחד הגדולים כיום הינו העיר דורות עילית. מדובר בעיר אשר עתידה לקום על מאות דונמים של קרקעות אשר מצויות בתהליך של הפשרה מואץ, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לקבל המלצה להשקעה בנדל"ן לצורך רכישה של קרקעות חקלאיות אשר נמכרות באופן מואץ, כחלק מהפשרה של קרקעות לצורך בנייה של בנייה ומסחר.

 

דורות עילית – פרויקט בנייה רחב היקף

פרויקט העיר החדשה דורות עילית נחשב כיום לאחד הפרויקטים הגדולים במדינת ישראל, וזאת בשל העובדה כי הפרויקט מקודם באופן משמעותי ע"י משרד הבינוי והשיכון וכן המועצה האזורית שומרון. מדובר בעיר אשר עתידה לאכלס עשרות אלפי בני אדם במאות יחידות דיור חדשות, וזאת במטרה לתת מענה לאוכלוסייה החרדית והדתית אשר משוועת לערים חדשות בהן יישמר הצביון הדתי. לאור העובדה כי כבר עתה החלו בעבודות, יש לנצל את ההזדמנות ולרכוש קרקע חקלאית אשר בעתיד תעניק לכם כיזמי נדל"ן תשואה בגובה של עשרות אחוזים, למשך שנים רבות. כבר עכשיו נמכרו עתודות קרקע ולכן חשוב מאוד ליצור קשר כבר עכשיו עם נציגי חברת אפיקים-רוזנטלר אשר משווקת את הפרויקט ומעניקה הזדמנות לבצע רכישה של קרקע חקלאית בפחות ממאה אלף שקל.

נדל"ן ראשית

מעוניינים לקבל מידע נוסף בנוגע לרכישה של קרקע חקלאית בדורות עילית? כעת יש לכם את הכתובת

היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של חברת אפיקים רוזנטלר, השאירו פרטים מלאים הכוללים שם ומספר טלפון ונציג ישוב אליכם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית, כל זאת על מנת שתוכלו להצטרף לעשרות היזמים אשר כבר עתה רכשו קרקע בעיר. זכרו, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לצורך כניסה לשוק הנדל"ן, ולכן מומלץ להתחיל בתהליך הרכישה כבר עכשיו באתר: https://orotbdorot.co.il.