אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד בונים לעסק מערך פיננסי חזק ומניב?

אם אתם כאן, סימן שאתם מחפשים את הפרמטרים הנכונים על מנת להזניק את בית העסק שלכם כמה צעדים קדימה מבחינה עסקית וכמובן מבחינה רווחית. דרך ייעוץ פיננסי טוב וליווי מהותי בשטח, תוכלו להוציא לפועל תכנית עסקית שתקדם את בית העסק שלכם בדיוק למקום שבו אתם רוצים שיהיה וכמובן- תגשימו את המטרות העסקיות שלכם.

אין ספק, שבימינו אנו, שלהחזיק בית עסק או חברה היא מטרה כלל לא פשוטה; יש תחרות בלתי נגמרת, בין אם בפן הפרסומי, שיווקי, תדמיתי, רווחי או כלכלי, יש המון מתחרים בשוק, כל יום צצים חדשים שיכולים לערער על המעמד שלך והרווחיות שלך כבית עסק וכל אלה מובילים אתכם לחשוב – האם בית העסק שלי נמצא במקום הכי טוב שהוא יכול להיות כרגע? אם התשובה שלכם היא לא או שאתם לא בטוחים בכך, שאלו את עצמכם שאלה נוספת – האם אני צריך את הייעוץ הנכון והמתאים לבית העסק שלי על מנת למנף אותו למקום בו אני רוצה שיהיה? כנראה שהתשובה לשאלה הזאת תהיה חיובית. אם כך, אתם מחפשים את הייעוץ הפיננסי המתאים ביותר שיעשה את עבודת השטח, בין אם לחשב לכם ריביות, תקציבים, לראות איפה אתם יכולים לחסוך או להקים לכם תכנית פעולה, בעלת שלבים ייעודיים, שתקדם את בית העסק ותיתן לכם שקט לטווח ארוך.

התנהלות נכונה

 

אז, כיצד בונים מערך חזק ומניב?

לאחר בדיקה מעמיקה של הנתונים והמחזורים של בית העסק, בעיקר בצד הכלכלי והפיננסי, זהו בדיוק המקום לגבש את התכנית הנכונה לבית העסק שלכם. לרוב, מערך פיננסי לעסק מורכב מ-5 מדרגות:
1. לפני הכל, יש את שלב תיאום הציפיות והגדרת מערכת היחסים ביניכם לבין היועץ הפיננסי.
2. לאחר שזה מתבצע, תצטרכו לתת ליועץ הפיננסי את ההרשאה לריכוז ואיסוף המידע הפיננסי הנדרש על בית העסק שלכם: דוחות, השקעות, חשבונות בנקים, ביטוחים, תכניות חיסכון ועוד'. מטרתו של הייעוץ הפיננסי הוא לבדוק האם יש כפילויות מסוימות או מקומות בהם הוא יכול לחסוך לכם או למצוא תכנית כדאית יותר במשלב הזה.
3. לאחר שהיועץ הפיננסי אסף את כל המידע עליכם, זהו השלב שבו הוא צריך לנתח אותו ולעבד את הנתונים במטרה לזהות היכן העסק שלך נמצא מבחינה פיננסית. כל זה נעשה במטרה להבטיח את העתיד הפיננסי שלך ושל בית העסק שלך, לנסות למצוא היכן ניתן לחסוך במטרה לטפל במשברים לא צפויים עתידיים, בתקווה שלא יגיעו וכמובן לבצע הערכה איפה בית העסק שלך עומד כרגע והיכן יהיה בעתיד.
4. לאחר כל זאת, מדובר על השלב האסטרטגי המתמקד בעיקרו בגיבוש תכנית פיננסית, הן לטווח הארוך והן לטווח הקצר.
5. ליווי, ניהול ויעוף פיננסי שוטף, ניצול הזדמנויות להשקעות ועוד'.