אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים

סירוב של חברת האשראי או הבנק לקבלת הלוואה גורמת ללא מעט מקרים בהם מוגבלים נאלצים לפנות לשוק האפור. עם זאת, ישנה דרך אחרת לקבלת הלוואה, בתנאי מימון נוחים. במדריך זה נציג את הדרך הטובה ביותר לקבל משכנתא חוץ בנקאית, לצורך הגשמת החלום בדמות רכישת נכס.

משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים: הדרך הטובה ביותר לקבל משכנתא בתנאי מימון נוחים

יותר מחצי מיליון ישראלים מוגדרים כמוגבלים בחשבון הבנק, ולכן אינם יכולים לקבל הלוואה מהבנק או מחברת האשראי. יתרה מכך, מוגבלים עתידים למצוא את עצמם בטווח הרחוק עם החזר חודשי גבוה במיוחד, לאור היותם לקוחות בסיכון גבוה. משום כך, מוגבלים משלמים סכומים גבוהים בהרבה אשר כוללים גם ריבית והצמדה, כאשר כל פיגור בתשלום יוביל לתשלום ריבית רצחני, כמעט כמו בשוק האפור. חשוב לזכור כי הבנקים אינם מעניקים משכנתא בעבור מי אשר חשבונו מוגבל, מתוך הבנה כי לא כולם יכולים לעמוד בהחזר החודשי ולכן מתן משכנתא עשוי להוביל לקריסה כלכלית, כפי שראינו לדוגמא במשבר החמור של הבנקים בשנת 2008. משום כך, משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים מהווה פתרון אידיאלי בעבור לקוחות מוגבלים, וזאת בשל המעטפת הפיננסית אשר כוללת תנאים שונים מבחינת ביטחונות וכן גובה ההחזר. כיצד זה מתבצע ומה חשוב לדעת? להלן הפרטים.

מד תשלום

 

משכנתא חוץ בנקאית: במה היא שונה והאם היא אכן משתלמת לטווח הרחוק?

כאמור, ישנם לא מעט ישראלים אשר אינם יכולים לרכוש נכס, כתוצאה מהגבלות אותן הטילו הבנקים. כתוצאה מכך, נפתחו בשנים האחרונות חברות מקצועיות אשר מציעות משכנתא חוץ בנקאית, בתנאי מימון שונים. מדובר בהזדמנות אותה יש לנצל בעבור מי אשר חשבונו מוגבל בשל אי יכולת להחזיר חובות, צ'קים שחזרו או תיק בהוצאה לפועל. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך מורכב וקשה ביחס לקבלת משכנתא מהבנק, אולם מדובר באופציה הטובה ביותר לרכישה של נכס, מבלי לפנות לגורמים מפוקפקים או ויתור על חלום הנכס, בשל חשבון מוגבל. חברה אשר מעניקה ללקוחות מוגבלים של הבנק משכנתא חוץ בנקאית בתנאי החזר חודשי נוחים הינה חברת פסגה משכנתאות, חברה מקצועית אשר מעניקה משכנתא לכל מטרה.

 

קבלת משכנתא חוץ בנקאית: הכירו את המומחים

חברת פסגה משכנתאות הוקמה מתוך מטרה לתת מענה ללקוחות אשר מעוניינים לקבל משכנתא, אולם הם מוגבלים בבנק. בחברה מועסקים יועצי משכנתאות אשר יבנו בעבורכם תמהיל משכנתא אופטימאלי, וזאת בכדי שתוכלו להגשים את החלום ולרכוש נכס, גם אם הבנק מסרב להעניק לכם משכנתא. באמצעות יועצי המשכנתאות תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את המעטפת הפיננסית הטובה ביותר, כפי שיעידו מאות הישראלים המרוצים של החברה. לקבלת פרטים נוספים אודות משכנתא חוץ בנקאית, היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.