אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

משרדים vs חללי עבודה: מה עדיף?

בעשור האחרון, הפופולריות של חללי עבודה גמישים ומזמינם הולכת וגוברת וממשיכה לאתגר את התפיסות המסורתיות של איך חלל משרדים צריך להיראות ולפעול. אף עסק או עובד לא ניגשים לעבודה שלהם באותה צורה, כלומר גישות משרד שונות מתאימות לאנשים וארגונים שונים.

ישנם המעדיפים ללכת על הגישה הישנה והמסורתית של השכרת משרדים כחלק מהפעילות השוטפת של העסק וכאלה יעדיפו ללכת על הגישה הצעירה והחדשנית יותר של השכרת חללי עבודה משותפים. על מנת להקל על ההחלטה, הנה היתרונות והחסרונות של כל אחד שיעזרו לך להחליט איזה סוג משרד הוא הבחירה הנכונה עבורה העסק שלך.

 

משרדים vs חללי עבודה: יתרונות מול חסרונות

יתרונות בהשכרת משרד בגישה המסורתית:

  1. יחס למקום והעמיתים לעבודה – עובדים יעבדו בצורה יעילה יותר ובנוח עם סביבת העבודה שלהם וירגישו תחושת היכרות עם עמיתיהם לעבודה. נוחות ושביעות רצון במקום העבודה, עשויה לשפר את זרימת העבודה ואת הפרודוקטיביות.
    עבודה בחלל משרדי מסורתי מעניקה גם לעובדים שגרת חיים קבועה ויציבה. כתוצאה מכך עובדים ירגישו בבית עם השגרה שלהם ויידעו בדיוק מה מצופה מהם בכל יום.
  2. שליטה – במקום עבודה קבוע, העובד הוא בעל סביבת עבודה פרטית משלו ולו יש שליטה מלאה לחלוטין. כמנהל המשרד, אתה יכול להחליף ולשנות כל מה שתרצה בלי שתצטרך לדאוג למישהו אחר מאשר לעובדים שלך.

 

חסרונות בהשכרת משרד בגישה המסורתית:

  1. יחס למקום והעמיתים לעבודה – חשוב ליצור קשרים ומערכות יחסים במקום העבודה, אך משרד מסורתי עשוי למנוע גיוון בהיכרות עם אנשים מהתחום ואינטראקציה חברית. זה עשוי להוביל לכך שהעסק שלך יחמיץ הזדמנויות עסקיות מרגשות מאוד.

כתוצאה מעבודה בכל יום באותו משרד, עובדים עשויים להכיר יותר מדי את הסביבה בה הם עובדים. ללא שינוי נוף, הדבר עלול לגרום לעובדים להרגיש שהם עושים יותר מדי מאותו הדבר, מה שעלול להוביל לחוסר מוטיבציה וחוסר פרודוקטיביות.

 

יתרונות חללי עבודה

  1. אווירה ועידוד יעילות – עבודה בחלל משרדי משותף מאפשרת עבודה גמישה ופחות שגרתית מה שעשוי לתמוך ביעילות העבודה.
  2. שינוי נוף – השינוי התכוף של אנשים ונוף גורם לכל יום להרגיש שונה, כלומר העובדים לעולם לא ישתעממו ותמיד ירגישו נרגשים לקראת היום שעומד לפניו.
  3. אינטראקציה חברתית – ההיצע האינסופי של הזדמנויות חברתיות. עבודה לצד אנשי מקצוע שונים מדי יום יכולה לעזור לטפח קשרים עסקיים וקישורים חדשים בתעשייה שלך, ולסייע ביצירת רשת קשרים חשובה העשויה לחזק את העסק שלך.
  4. גמישות ויעילות עלות – כמעט כל המשרדים הניתנים בשירותים מציעים מתקנים זמינים הכלולים במחיר, דוגמאות לכך כוללות אזורי קבלה, אזורי ישיבות, חדרי ישיבות, מתקני מטבח ושירותי תחזוקה.

 

חסרונות חללי עבודה

  1. הסחות דעת – חללי עבודה משותפים בדרך כלל מציעים פחות שגרתיות ומבנה. יתר על כן, עבודה בסביבות אלה עשויה גם אומרת שעובדים מקיימים קשר ישיר פחות עם מפקחים ומנהלים, מה שעלול לסלול את הדרך לחוסר תקשורת.

כסאות ושולחנות