אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מתי נכון לעבור לחלל עבודה

חללי עבודה משותפים הם הצעקה האחרונה בעולם העסקים וההייטק, אליה יותר ויותר אנשים כבר התמכרו.

אם אתם עצמאיים או בעלי עסקים, ודאי תהיתם – האם חלל עבודה מתאים גם לכם? ואם כן, מתי כדאי לעבור? כל התשובות במאמר הבא.

 

מה הם חללי עבודה משותפים?

חלל עבודה משותף הינו מתחם גדול בו מתקבצים פרטים או חברות על מנת לעבוד, כתחליף לעבודה מהמשרד או מהבית. חללי עבודה משותפים בדרך כלל מציעים מתחמים מעוצבים ומאובזרים וכן מגוון שירותים בכדי לאפשר את סביבת העבודה האולטימטיבית. תוכלו להשכיר עמדת עבודה אישית, כיתה, משרד או אודיטוריום לפרקי זמן קצרים או ארוכים, בהתאם לצרכיכם. סביבת העבודה המשותפת יוצרת אווירה ייחודית, נעימה ופרודוקטיבית. אז באיזה שלב כדאי לעבור לחלל עבודה?

 

אם אתם עסק בתחילת דרכו

עסקים רבים מוצאים עצמם מתלבטים בין השכרת משרד לבין חלל עבודה משותף. התשובה לשאלה זו היא כמובן – "זה תלוי". חללי עבודה משותפים מאפשרים גמישות רבה. ניתן להשכירם לתקופות קצרות או ארוכות, לארגן את החלל בהתאם לצרכים ולעבור בקלות לחלל גדול או קטן יותר אם חלים שינויים מבניים. לעסק הנמצא בתחילת דרכו, גמישות זו היא חשובה ולכן חלל עבודה משותף עשוי להיות פתרון טוב. לעומת זאת, אם מדובר בחברה גדולה ומבוססת או בהשכרה לטווח הארוך, חלל עבודה עשוי להיות פחות משתלם.

 

אם אתם מתכננים שינוי

אם אתם חשים כי אתם פשוט זקוקים לשינוי בעסק שלכם – חלל עבודה עשוי להיות הפתרון עבורכם. החזקת משרד כרוכה בהוצאות רבות ובהרבה עיסוקים וכאב ראש. חללי עבודה משותפים לרוב כוללים כבר את כל השירותים אותם העסק שלכם צריך, ויאפשרו לכם שקט וזמן על מנת לשבת ולחשוב על העסק ועל צמיחתו. חללי עבודה הם פתרון מצוין לתקופות מעבר ושינוי ומאפשרים נוחות מקסימלית, פתיחות ומרחב מחשבה.

 

אם מתחשק לכם לצאת מהקופסא

אם אתם חלק ממשרד קטן ומרגישים כלואים בין ארבע קירות, משועממים או אם אתם מעוניינים ליצור קשרים חדשים ולהרחיב אופקים – זה הזמן לעבור לחלל עבודה משותף. שם תפגשו אנשים רבים, תוכלו לבצע נטוורקינג וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. תרגישו לפתע חלק מחברה גדולה ומגובשת. על פי מחקרים, עבודה בסביבת עבודה משותפת תורמת להעלאת המוטיבציה, הפרודוקטיביות ומשפרת את מצב הרוח. העיצוב המודרני, החלל הפתוח והפגישה בעמיתים ייתנו לכם תחושת פתיחות ויכניסו לחיי העבודה שלכם משב רוח רענן.

 

לסיכום

חללי עבודה משותפים מונים יתרונות רבים. עם זאת, הם אינם מתאימים בכל תקופה ולכל חברה. קודם כל תשאלו את עצכם מה המטרה ולאיזה פרק זמן אתם מתכננים לעבור. אם אתם עסק בתחילת דרכו, עסק קטן ומצומצם או דווקא עסק גדול הזקוק לשינוי – זוהי התקופה עבורכם לעבור לחלל עבודה משותף.