אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

2 סוגי הלוואות והקריטריונים שלהן

השוק מלא במגוון רחב של הלוואות שמוצעות לאנשים שזקוקים להם. רבים מאתנו מודעים לעובדה זו, אך מעטים מכירים את כל ההלוואות שקיימות בשטח. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק באופן מעמיק מהן סוגי ההלוואות שכל אחד צריך להכיר. לאחר שערכנו בדיקה מקיפה, חזרנו עם 2 סוגי הלוואות והקריטריונים שלהן. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

מיהם האנשים שעומדים מאחורי המדריך?

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי שקיבלנו מטעם גורמים חיצוניים. שכן, בתחילת הכתיבה, לא היה לנו ידע מקיף מידי בנושא. הכרנו 2 סוגי הלוואות שנטלנו בשנים האחרונות. הדבר גרם לנו לפנות אל יודעי דבר בתחום. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בתחום הפיננסים וההלוואות. בפוסט ביקשנו מיודעי דבר לציין בפנינו את סוגי ההלוואות שלדעתם כל אזרח בישראל צריך להכיר. להפתעתנו, הפוסט קיבל מעל ל – 200 תגובות. כך שמנהל הקבוצה היה צריך לנעול את הפוסט בשלב מסוים מבלי שבכלל הספקנו להודות לכל המגיבים. בכל אופן, לאחר שקיבלנו את כל התגובות, ישבנו וערכנו טבלה מסודרת שהראתה לנו בסופו של דבר שיש 2 סוגי הלוואות שהוצעו מספר רב ביותר של פעמים. הן אלו שזכו להיכנס אל המדריך שלנו.

 

תכירו את סוג ההלוואה ה – 1 שאתם צריכים לדעת מקרוב

ההלוואה הראשונה שהוצעה מספר רב של פעמים היא הלוואה למוגבלים. מסתבר שיש לא מעט בעלי חשבונות מוגבלים בארץ. אנו סוברים כך בגלל שמעל שליש מאלו שהגיבו על הפוסט ציינו את הלוואה זו ואמרו שהם נטלו אותה ממש לאחרונה. מדובר בהלוואה שמותאמת באופן אישי לאלו שחשבון הבנק שלהם הוגבל. הקריטריון לקבלת הלוואה זו הינה העובדה שחשבון הבנק שלכם אכן הוגבל.

 

תכירו את סוג ההלוואה ה – 2 שאתם צריכים לדעת מקרוב

ההלוואה השנייה שאתם צריכים להכיר מקרוב זו הלוואת בלון. מדובר בעצם בהלוואה שאפשר להחזיר אותה בסיום התקופה (כלומר, בניגוד להלוואות "רגילות", שבהן צריך להחזיר את הסכום מידי חודש). יש 2 סוגים עיקריים של הלוואות בלון:

  1. הלוואה חלקית
  2. הלוואה מלאה

 

טיפ חשוב בבחירה של הלוואה

רגע לפני שתצאו לבחור את ההלוואה הבאה שלכם, אתם צריכים לדעת שבחירה של הלוואה צריכה להיעשות תוך מתן תשומת לב לפרטים הבאים:

  • גובה הריבית של ההלוואה
  • אופן ההחזר
  • אמינות הגורם שמעניק את ההלוואה

חשוב לציין כי עליכם לתת את מלוא תשומת הלב שלכם לפרטים אלו שיאפשרו לכם להיות בטוחים כי אתם לא רק בוחרים בהלוואה שתוכלו לעמוד בה, אלא גם מקבלים אותה מגורם אמין שאפשר לסמוך עליו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 2 סוגי ההלוואות והקריטריונים שלהן. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם יכולים לצאת ולבחור את ההלוואה הבאה.

מחשבון וכסף