אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

בחנו את עצמכם: עבודה מהבית או עבודה משרדית

העידן שבו אנחנו חיים מביא אתו אינספור שינויים, בין היתר, בתחום התעסוקה. האם אתם בנויים לעבודה מהבית והאם זה כדאי? עיינו במאמר שלפניכם, נסו לענות על השאלות שהוא מעורר ותוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

 

האם יש לכם משמעת עצמית?

עוד לפני שנדבר על האפשרות להרוויח או לעבוד עם פיג'מה מול המחשב, כאשר מדברים על עבודה מהבית למעשה הדבר החשוב ביותר זו המשמעת העצמית שלכם. האם אתם מסוגלים לקום בבוקר בשעה סבירה ולשבת שעות מול המחשב כדי לעבוד? או שאולי, מההיכרות שלכם עם עצמכם, כבר מהיום הראשון תהפכו את היום ואת הלילה? והאם נדמה לכם שבמקום לשבת ולעבוד מול המחשב תיכנסו לאינספור אתרים שמעניינים אתכם ותמלאו בהם את סלי הקניות? חשוב שתבינו: בלי משמעת עצמית זה לא יכול לעבוד.

 

האם אתם זקוקים לחברה אנושית בכל רגע נתון?

יש אנשים שאם הם לא יראו אנשים אחרים בבוקר או במהלך היום מיד ירגישו בודדים. אנשים כאלה לא יוכלו לעבוד מהבית, כי אם יש משהו שמאפיין את העבודה מהבית, זו העובדה שאתם לבד. אין קולגות מהעבודה שאתם אומרים להם בוקר טוב בכל יום ואין הפסקת סיגריות כל שעה עגולה. אתם עם עצמכם, יושבים, עובדים ומקסימום עונים להודעות כתובות או לשיחות נכנסות מידי פעם.

 

האם תרוצו בכל רגע למקרר?

אם אתם אנשים שאוהבים לאכול או שמתקשים להיפרד מהמקרר כשאתם בבית, עלול להיות שגם במובן הזה העבודה מהבית תהיה מורכבת עבורכם. במקום לעבוד אתם תמצאו את עצמכם אוכלים עוד ועוד, מה שיגרום לכך שתעלו לא מעט קילוגרמים בזמן קצר.

 

אז למה בכל זאת אנשים עובדים מהבית?

 

עד כה דיברנו רק על הקשיים של עבודה ומהבית, ובכל זאת אנחנו רואים שעוד ועוד אנשים בוחרים בכך. מדוע הם עושים זאת ומה היתרונות של האופציה הזאת? היתרונות הם רבים וברורים:

  1. לא צריך להתלבש יפה כל בוקר, להתאפר או לסדר את השיער.
  2. אתם קובעים באיזו שעה ביממה לעבוד וכמה שעות לעבוד כל יום.
  3. שעת העבודה שלכם לרוב מתומחרת בצורה נכונה.
  4. אתם לא מבזבזים זמן יקר על נסיעות, פקקים ועצבים.
  5. אם תלמדו לעשות את זה בצורה הכי נכונה עבורכם תפסיקו לעשות יותר דברים בכל יום.

 

לסיכום, בהחלט ניתן לומר שיש אנשים שתתאים להם יותר עבודה משרדים שבה אפשר לראות קולגות, חברים ומכרים. מצד שני, יש גם אנשים שיוכלו להתרגל לעבודה מהבית וגם למצוא בה לא מעט יתרונות. על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם כדאי אולי לנסות, לראות איך אתם מרגישים והאם אתם עומדים בכל המשימות שאתם מציבים לעצמכם בכל בוקר מחדש כשאתם מתחילים את יום העבודה.

ליווי צמוד