אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

היתרונות הכלכליים של עבודה מחלל עבודה משותף

המוני אנשים כבר התמכרו לקונספט של חללי עבודה משותפים.

הם מספקים סביבת עבודה חדשנית, נוחה ומפנקת.

כעת מסתבר שיש לחללי העבודה המשותפים גם יתרונות כלכליים רבים. כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מהם חללי עבודה משותפים?

ודאי שמעתם בעבר על wework, רשת מובילה של חללי עבודה משותפים. היא אחת מבין עשרות חברות של חללי עבודה אשר כבשו לאחרונה את השוק העסקי בארץ ובחו"ל. רבים התמכרו לקונספט של חללי עבודה משותפים, שהוא פשוט אך גאוני – חברות ויחידים, אנשי עסקים וסטודנטים מתקבצים כולם בחלל אחד על מנת לעבוד או ללמוד. חללי העבודה כוללים עמדות עבודה אישיות, כיתות לימוד, חדרי ישיבות ומשרדים, והכל תחת קורת גג אחת. האווירה שנוצרת היא צעירה, חברתית ודינמית. יחד עם שלל שירותים ופסיליטיז שמעניקים חללי העבודה, מתקבלת סביבת העבודה האופטימלית.

 

כלכלה שיתופית

חללי עבודה משותפים הינם ביטוי מושלם של כלכלה שיתופית. בכזאת, מתקיים שיתוף של רכוש, שירותים ומוצרים על מנת לייעל את המשאבים העומדים לרשותנו. בחללי עבודה משותפים כמו wework, כלל השוכרים משתמשים באותן התשתיות כמו אינטרנט וחשמל, באותם החדרים ובאותו הציוד. לרוב, משכירים מקום בחלל העבודה על פי שעה, כך שכל אחד עובד בשעות הנוחות לו. כמו כן, מגיעים לחללי העבודה מגוון רב של נותני שירותים, לקוחות ומשקיעים, כך שיוצא שכולם מרוכזים במקום אחד, דבר החוסך זמן וכסף.

 

יחס עלות תועלת

לעומת משרדים פרטיים, לחללי עבודה משותפים יחס עלות תועלת גבוה במיוחד. רשתות חללי העבודה המשותפים, קונות בבמרוכז את כלל הציוד הנדרש למקום עבודה, ברמה הגבוהה ביותר: שולחנות עבודה, רהיטים, תאורה, ציוד משרדי ופריטים עיצוביים. כך, אדם פרטי או עסק המגיעים לחלל העבודה מקבלים תוצר מוגמר ומוכן לשימוש, במקום להתחיל לחשוב ולטפל בלוגיסטיקה בעצמם. יוצא שהעלות של השכרת מקום בחלל עבודה זולה משמעותית מהשכרת משרד פרטי, וכך בעלי העסקים יכולים להשקיע את הכסף בחברה ובצמיחתה.

 

הרחבת המעגל העסקי

עבודה מחלל עבודה משותף כמו wework מאפשרת פגישה בעמיתים, קיום נטוורקינג ויצירת הזדמנויות עסקיות. זהו פלוס ענק בחללי עבודה, שכן בעבודה מהבית או ממשרד פרטי לא מזדמנות אפשרויות אלה. אל חלל העבודה מגיעות חברות שונות מכל הסוגים, דבר שמאפשר להרחיב את האופקים העסקיים. הלקוחות הבאים שלכם יכולים להימצא ממש בשולחן שלידכם. זהו בעצם יתרון כלכלי נוסף בחללי עבודה – החברה שלכם עשויה להתקדם ולהצליח בקצב מהיר יותר.

 

לסיכום

לא בכדי סחפו חללי העבודה המשותפים המוני אנשים ברחבי הארץ והעולם. מסתבר כי לחללי עבודה משותפים יתרונות כלכליים משמעותיים, והעבודה בהם עשויה לעזור לעסק שלכם לצמוח ולהתרחב. כלכלה שיתופית, יחד עם יחס עלות תועלת גבוה ועם הזדמנויות עסקיות בכל פינה, יוצרים יחד קרקע פורייה להצלחת העסק שלכם.