אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

קליניקה להשכרה בהתאמה אישית

להקים קליניקה נחשב דבר מסובך ויקר, ויכול גם להרתיע. אבל עם קצת מחקר והכוונה, אפשר להגיע לזה – ואפילו למצוא מקומות משתלמים.

ובסופו של דבר, ליהנות מקליניקה פרטית שבה תוכלו לקבל מטופלים.

היום, כשהשוק של מתחמי עבודה משותפים מתרחב גם לתחום הרפואי, לא צריך להקים קליניקה, אלא פשוט לשכור מקום ולהתחיל לעבוד בו, בדומה לשכירות של משרד.

 

למה קליניקה להשכרה?

כאמור, עד היום כדי להקים קליניקה היה צורך להשקיע כסף רב ומשאבים רבים. חדרי בדיקות, ציוד רפואי, חדר קבלה – כל אלה ועוד תופסים שטח ועולים לא מעט (גם לקנות וגם לתחזק). וזה עוד לפני שבכלל התחלנו לדבר על כל הצוות שצריך לשכור! ורק אז אפשר להתחיל למלא את היומן בתורים. קליניקות להשכרה מורידות את כל עלות ההקמה האדירה של המקום, בכך שהן מציעות מתחמים מוכנים לשימוש, עם כל החדרים והציוד שצריך, ואת התחזוקה השוטפת של המקום – שנמצאת באחריות המקום עצמו.

 

לא צריך לשלם על ימים שאנחנו לא בקליניקה

אם לדוגמה רופאה מתחילה שנכנסת לקליניקה חדשה עדיין לא מצליחה למלא חמישה ימים בשבוע בתורים – היא לא צריכה לשלם סתם על הימים שהקליניקה ריקה. אפשר לשכור קליניקה על בסיס יומי, ואפילו על בסיס שעתי. היום אפשר למצוא בקלות קליניקה להשכרה בהתאמה אישית, הן מבחינת השעות, והן מבחינת הצרכים, הציוד, ואפילו העיצוב. לא צריך למצוא שותפים לקליניקה, פשוט לשכור אותה בזמנים שצריך.

 

וזה גם אחלה נטוורקינג

כמו בחללי עבודה משותפים להשכרה, גם קליניקות להשכרה מפגישות אותך עם רופאים ורופאות בסגנון שלך. עבודת הרופא עלולה להיות מאוד בודדה, ואילו חללים כאלה הם גם מקום נהדר לנטוורקינג שסביבת עבודה מבודדת לא מסוגלת להעניק. זה למעשה להקיף את עצמך בקהילה של עצמאים עם ראש דומה, עם ניסיון מגוון, שיוכלו לתמוך בך ברגעים הקשים, לעזור במהלך הקריירה, וגם סתם לשתות ביחד את הקפה של הבוקר.

 

קליניקה להשכרה בהתאמה אישית – הטרנד החם הבא

קליניקות משותפות עדיין לא נפוצות כמו מתחמי עבודה משותפים של משרדים, אבל הן מתחילות לצוץ בכל רחבי העולם. כבר התרגלנו למשרדים משותפים, למכוניות שיתופיות, ולדירות פרטיות שהופכות לדירות נופש – הגיע הזמן לאמץ גם את טרנד הקליניקות המשותפות, שמבטיחות קליניקה להשכרה בהתאמה אישית ובמחיר הרבה יותר משתלם מהקמת קליניקה בדרך הישנה. אז מה בכל זאת החסרונות של קליניקה שיתופית? כמו החסרונות של כל דבר שיתופי אחר- זה פשוט לא מתאים לכולם, ויותר מתחבר לרופאים ורופאות עם רוח יזמית שמעדיפים את קצב החיים המשתנה ולא מפחדים להתרחק קצת מהמוכר.