אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

קרקעות חקלאיות למכירה בדורות עילית

בימים אלו ממש משווקת חברת אפיקים רוזנטלר קרקעות חקלאיות למכירה בעיר החדשה דורות עילית. כיצד תוכלו גם אתם  לרכוש קרקע? הפרטים – במאמר הבא.

קרקעות חקלאיות למכירה במחיר שלא יחזור

אין עוררין על כך כי רכישה של קרקע חקלאית יכולה להוות הזדמנות חסרת תקדים בעבור כל משקיע לקבלת תשואה נאה בעבור כספו, זאת לאור העובדה כי קרקע חקלאית אשר עליה נבנים בנייניי מגורים כמו גם מסחר יכולה להעניק למשקיע תשואה אשר נאה בין 4-11%, ולעיתים אף צפונה מכך. בנוסף, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי במדינת ישראל אשר סובלת ממצוקת דיור מזה שנים רבות מאיצה את תוכניות הפשרת הקרקעות, ועל ההליך אשר בעבר היה בירוקרטי ובסבוך הפך לקל יותר, בעיקר כאשר אנו מתמקדים בעיר החדשה – דורות עילית. העיר, אשר עתידה להיבנות במזרח גוש דן ובמסוך לעורקי תחבורה מרכזיים מהווה כיום את חוד החנית בכל הקשור לרכישה של קרקעות חקלאיות, וזאת בשל המחירים הנוחים אשר מוצעים כיום בעבור משקיעי נדל"ן, גם כאלו אשר מעולם לא רכשו קרקע חקלאית לפני.

שטח בטבע

קרקעות חקלאיות למכירה בדורות עילית – מאות דונומים

בעיר דורות עילית ישנן כיום עשרות קרקעות חקלאיות למכירה אשר מתפרסות על שטח עצום של אלפי דונומים, כאשר ע"פ התכנון עתידות להיבנות עליהן מרכזי מסחר בעבור חברות ועסקים כמו גם בנייני מגורים וכן בתים צמודי קרקע. את הפרויקט העצום הזה אשר עתיד לשנות את עתידם של משפחות חרדיות רבות משווקת חברת אפיקים רוזנטלר אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף בייזום ותכנון פרויקטים, והיא בעלת ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום. החברה, אשר היא המשווקת הבלעדית של הפרויקט מציעה בימים אלו מחירים נוחים לכל כיס, כאשר ע"פ ההערכות של נציגי החברה המחירים עתידים לעלות ככל שתוכניות התכנון והבנייה יתקדמו. לכן, ממליצים נציגי החברה להקדים את המאוחר ולבצע כבר עכשיו את הרכישה, וזאת כאשר צפי התשואה מביצוע הרכישה מגיע לאחוזים גבוהים מאוד אשר יבטיחו את כדאיות ההשקעה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

דורות עילית – הזדמנות אותה יש לנצל בהקדם

כאמור, העיר דורות עילית מהווה כיום את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר לבנייה בישראל, כאשר הקרקעות אשר ניתנות כיום למכירה נמכרות במחיר זול יחסית ממחיר השוק – 94,000 ₪ ל 100 מטר מרובע. על כן, אם גם אתם רוצים להצטרף למאות המשקיעים אשר כבר עתה רכשו קרקעות מאושרות להפשרה במחיר נוח, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מרכז השירות של אפיקים רוזנטלר באמצעות המספר 0722-555666 לצורך קבלת מידע נוסף ולראות קרקע חקלאית למכירה. בנוסף, ניתן לקרוא מידע אודות העיר החדשה דורות עילית וכן להתרשם מתוכניות התכנון העתידיות באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://dorot-illit.co.il.