אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

3 שלבים לאיסוף מידע עיסקי ופיננסי

קבלת מודיעין עסקי ופיננסי אשר רלוונטי באופן משמעותי להצלחתן של  לחברות ובעלי עסקים נעשה באמצעות חוק פרטי. כיצד התהליך מתבצע ומה חשוב לדעת בנושא? במאמר זה נעניק לכם הצצה לשלושה שלבים אותם מבצעים חוקרים פרטיים, בכדי להגיע למידע באופן מהיר ומהימן.

 

איסוף מידע עסקי ופיננסי: שלושה שלבים עיקרים אותם מומלץ להכיר

איסוף מידע מודיעיני הנוגע לעסקים מתחרים הוא רלוונטי בעבור בתי עסק קטנים, בינונים וגדולים אך נהוג בעיקר אצל חברות ענק אשר מעוניינות לקבל מידע קונקרטי אשר באמצעותו יוכלו לבנות תוכנית אסטרטגית רחבה, המבוססת על המידע אשר נאסף במסגרת החקירה. מדובר בקלף מנצח בעבור כל ארגון אשר מעוניין להשיג מידע אודות קולגות וחברות, ולכן יצירת קשר עם משרד חקירות מוביל היא הכרחית. מדובר במידע רגיש, ומשום כך את תהליך האיסוף המודיעיני מבצע חוקר פרטי, כחלק משורה ארוכה של צעדים אשר את חלקם אנו לא יכולים לחשוף בשל הדיסקרטיות. עם זאת, ישנם שלושה שלבים עיקרים על פיהם חוקרים פרטיים פועלים בכדי לאסוף את המידע העסקי והפיננסי, כפי שנפרט כעת:

  • מעקב אחר גיוס עובדים – אחד הכלים הטובים ביותר בעבור איסוף מודיעין עסקי ופיננסי הוא באמצעות מעקב אחר גיוס עובדים לחברה, וזאת במטרה להבין מי מאייש את תפקידי המפתח ומהי היכולת אותה הוא מביא לחברה המתחרה. מדובר בכלי אפקטיבי לצורך איסוף מודיעין, והוא נעשה באמצעות מעקב אחר פרסומים של החברה לגבי עובדים אשר התקבלו או איוש של משרות, כל זאת כאמור בכדי להבין לעומק מי מרכיב את השדרה הניהולית של הארגון ובהתאם לכך לפעול למען מטרות הארגון אשר מבקש לקבל את המודיעין העסקי בכדי ליישם תוכניות עסקיות רחבות המבוססות על גיוס העובדים.
  • מעקבים – חוקר פרטי יבצע מעקבים אחר קולגות וכן עובדים בארגון אשר מחזיקים בתפקידי מפתח, וזאת בכדי ללמוד על ההתנהלות העסקית ולאסוף ראיות אשר יאפשרו להשיג את המידע באופן מהיר ויעיל. במסגרת המעקב יפעיל החוקר הפרטי מספר כלים אשר כוללים תצפיות וצילומים, אולם חשוב לזכור כי המעקב חייב להתנהל במסגרת החוק וללא פגיעה באובייקט המצולם, בעיקר ובמידה נמצא חומר אישי אשר עשוי לפגוע בו ללא קשר למסגרת החקירה.
  • לקוח סמוי – על מנת להכיר את התנהלות הארגון מבקשים חוקרים פרטיים פעולות חקירה אשר כוללות גם החלפת זהות ללקוח סמוי, וזאת בכדי ללמוד על התנהלות המתחרה מבחינת השירות, איכות הסחורה ועוד.

בחירת עובדים

 

איסוף מודיעין עסקי ופיננסי – הכירו את געש חקירות

משרד החקירות געש הינו משרד מוביל בתחומו אשר מספק לקהילה העסקית שירות איסוף מודיעין עסקי ופיננסי, בדרכים חוקיות בלבד. לקבלת מידע נוסף אודות השירות וייעוץ ראשוני, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג ישוב תוך זמן קצר.