אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מתי מומלץ לעשות ייעוץ עסקי לחברה שלכם

תהליך ייעוץ עסקי, הינו תהליך אשר לרוב נחשב, כפתרון הסופי.

עם זאת, מטרתו, היא למנף את העסק, ולתרום להצלחתו. התהליך, לא אמור להיות, נקודת הסוף, אלא גלגל הצלה כמצב ביניים.

אם תחכו לרגע האחרון, ותחליטו להתחיל את התהליך, ברגע בו נגמר לכם האוויר, ייתכן, ולא תצליחו להציל את החברה.

עליכם להיות תמיד עם יד על הדופק, על מנת לוודא שאינכם מגיעים אל הקצה.

רוצים לדעת, איזה סימנים לחפש, ומתי בדיוק להזמין יועץ עסקי? המשיכו לקרוא

 

הצעד הראשון בתהליך

תהליך ייעוץ עסקי לחברות , הינו תהליך, הכולל בראש ובראשונה, עבודת צוות עם היועץ העסקי שלכם. עליכם, לסמוך על היועץ העסקי שלכם, ולתת לו לבחון את מצב החברה, מכל כיוון. כמובן, שלבחירת איש המקצוע, יש משמעות אדירה. זאת, מכיוון שהבחירה ביועץ עסקי, מוצלח ומיומן, תכריע האם תצליחו למנף חזרה את העסק, או לא. לכן, חפשו איש מקצוע מיומן, עם המלצות שונות, וכן עם אחוזי הצלחה גבוהים. אולי אפילו שווה לכם, לדבר עם לקוחותיו הקודמים, על מנת, לקבל פרספקטיבה טובה על עבודתו.

 

אורות כתומים

על מנת, לזהות באיזה מצב נמצאת החברה, והאם היא צריכה מינוף של יועץ עסקי, או לא, עליכם לבדוק מספר דברים. הראשון, הינו מצבה הכלכלי של החברה. מצב כלכלי, אשר נמצא במגמת ירידה, מזה תקופה ארוכה, אמור להדליק לכם, נורה כתומה. מהי נורה כתומה? כשמה כן היא, היא תמרור אזהרה, אשר נועד על מנת לתת לכם טווח זמן, בו תוכלו להתאפס לבד, ללא יועץ עסקי. עוד נורות כתומות, יכולות להיות, כמות עסקאות לא מספקת, ירידה בלתי מוסברת ברכישת מוצרים, או שימוש ירוד, בשירותי החברה. כמו כן, פיטורים בשל אילוצי תקציב, עלול להיות סימן מחשיד, שיאלץ אתכם לבדוק, מה מצבכם.

 

נורות אדומות

כאשר מצב החברה, מראה סימנים אדומים, עליכם מיד להזמין יועץ עסקי, ולא להסס לרגע אחד. נורות אדומות, ידלקו במצב בו החברה נמצאת, רגע לפני נפילה. לרוב, חברות חושבות כי תהליך ייעוץ עסקי, נועד על מנת, להוציא את החברה מהקרשים, ומתעלמות גם מהנורות האדומות. עם זאת, חשיבה זו הינה טעות חמורה, שכן, ייתכן ולאחר שתעברו גבולות מסוימים, לא יהיה ניתן להוציא את החברה, ממצבה הנוכחי.

 

למה אני צריך לשים לב

בתור בעל עסק, או מנהל בחברה, נורות אדומות בדרך כלל ידלקו, כאשר המצב מתחיל להיות גרוע, בצורה משמעותית. ייתכן כי זה יהיה בפן הכלכלי, ותגיעו לגבול האדום שלכם מבחינת הוצאות, או שמא תתחילו להשתמש בחסכונות שלכם, בשל הכנסות נמוכות מן הרצוי. כל אלו, הם סימנים אדומים, אשר בגינן יש להזמין באופן דחוף, יועץ עסקי. אל תחכו שיהיה מאוחר מידי, אחרת, לא תוכלו לצאת מהמצב שלכם, לא משנה כמה טוב יהיה היועץ העסקי, שתעסיקו.

 

סטטיסטיקה