אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

סוכן ביטוח בכמאנה

כיצד תבחרו את סוכן הביטוח שלכם

אנו מוקפים בביטוחים ובסוכנויות ביטוח כל הזמן. בין אם מדובר בביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא או אפילו ביטוח נסיעות לחו"ל, אנו נדרשים חדשות לבקרים לעבוד אל מול חברות הביטוח. לעיתים, ביטוחים פשוטים ניתן לבצע בקלות ובאופן מקוון ללא כל גורם מתווך בין חברת הביטוח לבנינו. עם זאת, כאשר הביטוח מורכב ומשמעותי יותר, נעדיף להתקשר עם החברה באמצעות סוכן ביטוח בכמאנה.

מפגש למטרת ביטוח עסקי
ביטוח-חברות

סוגי הביטוחים

לפני שנצלול אל מעמקי עולם סוכני הביטוח, חשוב שנכיר את סוגי הביטוחים העיקריים הקיימים בשוק. לא נוכל לפרט על כל סוגי הביטוחים ולכן נתמקד בעיקריים שבהם.

מחשב משקפיים ומחשבון

ביטוח חיים

לצערנו, איננו בני אלמוות ואנו גם לא יודעים מתי יגיע יומנו. לכאב העצום שבפטירת אדם קרוב, מתלווה קושי רב עקב אבדן מקור הכנסה משפחתי. כדי להתמודד עם הקושי, אנשים מבטחים את חייהם – דהיינו את כושר ההשתכרות העתידית שלהם כהכנה ליום סגריר לתלויים בהם. את ביטוח החיים תרכשו דרך סוכנות ביטוח בכמאנה או בכל מקום אחר בארץ.

ביטוח חיים דרוש גם כאשר תיקחו משכנתא מהבנק. הבנק ידרוש ביטוח חיים, שיכסה מקרים בהם המבוטח ימות לפני שיסיים להחזיר את ההלוואה. במקום שההלוואה העצומה תמשיך להיות מוטלת על כתפי היורשים, החברה המבטחת תחזיר את הסכום לבנק. הבנק יציע לכם לרכוש את הביטוח דרכו, אולם לרוב משתלם יותר לרכוש את הביטוח דרך סוכנות ביטוח בכמאנה או בקרבת הדירה במחיר משתלם יותר.

 

ביטוח אובדן כושר השתכרות

ביטוח זה נועד למצבים מצערים אך פחות טרגיים, בהם המפרנס לא יכול לעבוד עקב פגיעות בריאותיות, לתקופה קצובה או לשנים ארוכות. הביטוח ישפה את המבוטח עבור אובדן כושר ההשתכרות, באופן שיאפשר התנהלות שוטפת של המבוטח. גם ביטוח זה יירכש דרך סוכן ביטוח בכמאנה ובשאר הערים.

 

ביטוח דירה – מבנה ותכולה

ביטוח מבנה הוא גם ביטוח חובה ברכישת המשכנתא. במקרה שהמבנה ייפגע, תקבלו החזר בעד ערכו מהחברה המבטחת. שימו לב – לא תקבלו החזר במלוא שווי הנכס אלא לפי שווי המבנה בלבד, הנכס בניכוי שווי הקרקע. ביטוח התכולה מכסה את תכולת הבית המוצהרת ותזכו לפיצוי במקרה שהתכולה התכלתה עקב שריפה, הצפה, גניבה או כל מקרה אחר.

נדל'ן ראשית

ביטוח בריאות

ביטוח נוסף הוא ביטוח הבריאות. מדינת ישראל מחייבת את אזרחיה בביטוח בריאות ממלכתי, המעניק לכלל האזרחים זכויות טיפול מסוימות. עם זאת, פעמים רבות הביטוח הממלכתי לא מספיק ובמידת הצורך תיאלצו להמתין לתורים זמן רב מידי. מכיוון שכך, רבים בוחרים להוסיף לביטוח הממלכתי ביטוח פרטי, המאפשר לכם לקבוע תורים במהירות ויעילות. גם ביטוח זה יירכש דרך סוכן ביטוח בכמאנה, וגם תרצו לדעת מה חשוב לבדוק בביטוח הבריאות שלכם, תוכלו לשאול את הסוכן ביטוח שלכם.

למידע נוסף בנושא: איך ניתן להוריד עלויות של ביטוח בריאות

כאבי צאוור - ביטוח פרטי
כאבי צאוור – ביטוח פרטי

ביטוח רכב

ביטוח הרכב מורכב משלושה תתי ביטוח עיקריים. הראשון הוא ביטוח חובה. כל בעל רכב מחויב לבטח את הרכב שלו מפני פגיעות גוף של הנוסעים או של צד ג'. השני הוא ביטוח מקיף, שיעניק שיפוי למבוטח במקרי פגיעה ברכב שלכם. האחרון הוא ביטוח צד ג', שיפצה אתכם במקרה שתסבו נזק לרכב של אדם אחר. גם ביטוח רכב, לא סוגרים לפני שמדברים עם סוכן ביטוח בכמאנה וכדאי להכיר את האותיות הקטנות – ביטוח רכב

 

תפקיד סוכן הביטוח – מכירת פוליסות

סוכן ביטוח בכמאנה הוא הנציג של חברת הביטוח בפניכם, והנציג שלכם בפני חברת הביטוח. הסוכן יכול לעבוד כעצמאי, המקבל עמלות מכל עסקה לרכישת פוליסה או פעולה ביטוחית אחרת שתשלמו בעבורה. ישנם גם סוכנים המשמשים כשכירים של חברות הביטוח ומקבלים משכורת חודשית קבועה מהחברה המבטחת.

תפקידו הראשון של הסוכן הוא התאמת פוליסת הביטוח לצרכיכם והחתמכם עליה. פוליסת ביטוח היא עסק מורכב, והבנת התנאים דורשת מומחיות של ממש. לעיתים, ישתלם לנו להוסיף כיסויים על אף העלות הנוספת. במקרים אחרים, נוכל להסתפק בפחות כיסויים מאלו המוצעים לנו ולחסוך סכומים משמעותיים בפרמיית הביטוח.

סוכן ביטוח טוב ידע להכיר את צרכיכם, לצלול אל נבכי הסכם הביטוח, לברור מתוכו את הסעיפים הלא רצויים ולהוסיף לו את מה שצריך להוסיף. כמו כן, הסוכן ידע להביא לכם את הפוליסה עם התנאים הטובים ביותר מבחינת היקף הביטוח ועלותו.

כדי שהסוכן ידע להתאים לכם את הביטוח המדויק, רצוי שהוא יתגורר בקרבתכם. לכן, בחרו למשל סוכן ביטוח בכמאנה או סוכנות ביטוח בכמאנה אם אתם מהאזור, או בעיר אחרת אם אתם גרים במקום אחר.

 

תפקידים נוספים של הסוכן

מלבד מכירת הפוליסות, לסוכן עוד מספר תפקידים. סוכן ביטוח בכמאנה או בכל עיר אחרת בארץ, ייתן לכם מענה ראשוני והדרכה במידה ותרצו לתבוע את חברת הביטוח. בנוסף, הסוכן יתווך בינכם לבין החברה במקרים בהם יתעוררו מחלוקות בין המבטחת למבוטחים במטרה לפתור את המחלוקת.

 

בחירת הסוכן שלכם

חשוב לשים לב למספר פרמטרים בבואכם לבחור את סוכן הביטוח שלכם. וודאו שהסוכן פועל בקרבה גיאוגרפית למקום מגוריכם או מקום עבודתכם. במידה ואתם תושבי בכמאנה, למשל, בחרו סוכן ביטוח בכמאנה. בנוסף, נסו להשיג חוות געת אותנטיות אודות הסוכן, כדי לוודא שהוא אכן נעים, הגון וידאג לצרכיכם.

דווקא גובה העמלות אינו צריך להיות שיקול מכריע בבואכם לבחור סוכן ביטוח בכמאנה. זאת, במידה שהסוכן הגובה עמלות גבוהות יצליח להשיג לכם ביטוח בתנאים אטרקטיביים יותר ממתחריו. לכן, ערכו סקר שוק המשקלל את עלות העמלות, עלות הביטוח והיקפו. בחינת כל פרמטר בנפרד אינה נדרשת.

 

סוכן ביטוח פרטי או סוכן דרך חברה

סוכני הביטוח מתחלקים לשתי קבוצות על. סוכנים פרטיים וסוכנים של חברות הביטוח. לכל אחת מהן, יתרונות וחסרונות עבורכם. הסוכן הפרטי יוכל לערוך סקר שוק מקיף יותר ולהשיג לכם ביטוח מחברת הביטוח המשתלמת ביותר. מנגד, הסוכן של החברה עשוי להשיג עבורכם פוליסה אטרקטיבית יותר מזו שישיג לכם סוכן פרטי מאותה חברת ביטוח. עמדו על ההבדלים, והכריעו ביניהם.

למידע נוסף בנושא: סוכן ביטוח פרטי או של חברת הביטוח

חלל עבודה

לסיום

תפקידו של סוכן הביטוח מסועף וחשוב. בחרו סוכן ביטוח, לפי סוג הביטוח שאתם צריכים ולפי הקריטריונים לבחירה שהוצגו לעיל. בהצלחה!