אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם קמגרה יעילה כמו ויאגרה?

החל מגיל מסוים כולנו עוברים שינויים פיזיים לסוגיהם. אחד השינויים הללו המאפיינים גברים בגיל העמידה הוא ירידה בתפקוד המיני. כדי לפתור בעיה זו קיימות תרופות מסוגים שונים, כשהידועה ביותר מביניהן היא ויאגרה. אבל גם לוויאגרה יש אלטרנטיבות, כמו תרופת קמגרה. אז האם קמגרה יעילה כמו ויאגרה? נבדוק זאת במאמר שלפניכם.

 

מהי קמגרה?

קמגרה היא תרופה שמכילה את אותו מרכיב פעיל כמו ויאגרה- סילדנפיל ציטראט. שתי התרופות בעצם פועלות על ידי הגברת זרימת הדם אל איבר המין, מה שעוזר לגברים לעורר זקפה ולשמור עליה.

קמגרה

יעילות התרופה

נתחיל עם לענות על השאלה הגדולה, ואז נפרק אותה למרכיבים נוספים. אז קודם כל, גם קמגרה וגם ויאגרה, מבחינה בריאותית, יעילות באותה מידה בטיפול בבעיות זקפה. שתי התרופות עובדות על האנזים שאחראי על הרפיית כלי הדם בפין, מה שמאפשר זרימת דם רבה יותר אל איבר המין. שתיהן עובדות בשיטה דומה ועל כן היעילות שלהם היא שווה.

 

תופעות לוואי

כמו לכל תרופה, גם לקמגרה וגם לוויאגרה יש תופעות לוואי דומות, ביניהן אפשר למצוא כאבי ראש, הפרעות עיכול ועוד. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות וחולפות מעצמן לאחר מספר שעות. עם זאת, קיימים מקרים בהם שתי התרופות עלולות לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, בניהן זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות. אם אתם חווים תופעות לוואי קשות, מומלץ לפנות מיד לטיפול רפואי. אך כשמשווים בין השתיים מבחינת תופעות לוואי, אין אחת שעדיפה מהשנייה.

 

מחיר התרופות

כשמסתכלים על העלות של שתי התרופות, קמגרה היא זולה יותר מוויאגרה מאחר והמותג שלה פחות מוכר ומדובר בתרופה גנרית. על כן יש אנשים שיבחרו בקמגרה כי יחס העלות-תועלת הוא בהחלט חיובי.

קמגרה

מינון, צורת כדור ותדירות לקיחתו

גם קמגרה וגם ויאגרה זמינות בצורת טבליות והן נלקחות בצורה אוראלית דרך הפה. קמגרה ניתן למצוא גם בצורת ג׳ל ובצורת סוכריות בטעמים שונים. יש ליטול אותן כחצי שעה לפני פעילות מינית מתוכננת, כשלעיתים קמגרה תשפיע מהר יותר. המינון ההתחלתי המומלץ עבור שתי התרופות הוא דומה, וניתן להתאים אותו בהתאם להשפעה של התרופה עליכם- אם זה לקחת פחות או יותר.

חשוב להיות זהירים עם כך, שכן נטילת יותר מדי מכל אחת מהתרופות עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. שימו לב שוויאגרה מצריכה מרשם מרופא בעוד קמגרה ניתן לרכוש ללא צורך במרשם. הזמינות הזו יכולה להוות יתרון עבור אנשים מסוימים.

 

לסיכום

לסיכום, גם קמגרה וגם ויאגרה יעילות באותה מידה בטיפול בבעיות זקפה שונות מאחר והן מכילות את אותו מרכיב פעיל. עם זאת, קיימים מספר הבדלים בין שתי התרופות, וכל אחד יכול לבחור איזה מהמאפיינים חשובים לו יותר או פחות- ולהתאים את הכדור הנכון עבורו.

קמגרה